Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی گفت: آثار هنری و رسانه‌ای «حوزه هنری انقلاب اسلامی» و «بنیاد هدایت» با هدف برجسته سازی نقش محوری مساجد و امامان محله، تولید شوند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در راستای معرفی و تبیین نقش محوری مساجد و امامان محله، اقدام به تولید آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مصور و مکتوب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با مسئولان حوزه هنری و بنیاد هدایت اظهار داشت: اهم وظایف حوزه هنری انقلاب اسلامی انجام فعالیت‌های هنری با محور قراردادن مساجد است.

وی افزود: دو معنا در خصوص واژه امامت مدنظر است که یکی از این معانی ناظر به فعالیت امام محله در منطقه خودش و نقش‌آفرینی در همان محدوده جغرافیایی است و معنای دیگر؛ گفتمان سازی مفهوم انقلاب اسلامی در متن جامعه و برای مردم خواهد بود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر نقش حوزه هنری انقلاب اسلامی در گفتمان سازی مفهوم امامت و انقلاب اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: نقش امامان محله، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است و حوزه هنری باید به واسطه تولیدات هنری و رسانه‌ای این گفتمان را در جامعه گسترش دهد.

گفتنی است، عناوین آثار فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص معرفی و تبیین نقش محوری مساجد و امامان محله عبارتند از: «تولید فیلم‌نامه و سریال تلویزیونی با محور گفتمان امامت و امت و سوژه‌های کانونی امام محله»؛ «تولید تیزر فرهنگی ویژه تلویزیون و فضای مجازی با موضوع شبکه امامت مساجد»، «تولید داستان‌های کوتاه جذاب از تبلیغات محله محور روحانیون شاخص کشور» و «تألیف ۳۰ عنوان کتاب تاریخ شفاهی با موضوع امامان محلات».

بیشتر بخوانید: امامان جماعت اهل تسنن بهترین گزینه برای احیا مساجد محله خود هستند

انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان تبلیغات اسلامی محمد قمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی محمد قمی حوزه هنری انقلاب اسلامی سازمان تبلیغات اسلامی هنری و رسانه ای بنیاد هدایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد

دریافت 64 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6095870

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟