Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:56:11 GMT

واکنش سیمئونه به افشای بند جنجالی قرارداد سوارز

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۲۸۵

واکنش سیمئونه به افشای بند جنجالی قرارداد سوارز

دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، به حواشی به وجود آمده طی روزهای گذشته درباره قرارداد لوئیس سوارز واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب نتایج ضعیف بارسلونا در فصل گذشته این باشگاه تصمیم گرفت برخی بازیکنان خود را در لیست فروش قرار دهد که در کمال ناباوری لوئیس سوارز اروگوئه‌ای یکی از آنها بود؛ این ستاره گلزن در تابستان مورد توجه تیم‌های زیادی قرار گرفت و حتی تا آستانه انتقال به یوونتوس نیز پیش رفت اما نهایتاً در اسپانیا باقی ماند و به اتلتیکو مادرید پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس سوارز در این فصل نمایش‌های فوق‌العاده‌ای در ترکیب روخی بلانکو ارائه داده و بهترین بازیکن تیم دیه گو سیمئونه بوده است. با این حال در ابتدای هفته نشریه مارکا گزارشی جنجالی در رابطه با قرارداد این ستاره اروگوئه ای منتشر کرد. مارکا مدعی شد بندی در قرارداد سوارز با باشگاه مادریدی وجود دارد که به واسطه آن او می تواند در پایان فصل از جمع شاگردان دیه گو سیمئونه جدا شود و در واقع او مشکلی برای حضور در یک تیم جدید برای فصل 22-2021 نخواهد داشت.

 

 

 

 

مارکا البته در ادامه گزارش جنجالی خود ادعا کرد که سوارز در اتلتیکو مادرید خوشحال است و بعید است که در پایان فصل تصمیم به ترک این تیم بگیرد. در همین ارتباط دیه گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید به این این مسئله واکنش نشان داده و می‌گوید: " به طور معمول من در مورد قراردادهای شخصی صحبت نمی کنم. من در مورد نحوه حمله و بازی صحبت می کنم اما در امور شخصی دخالت نمی کنم."

 

لوئیس سوارز دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید اتلتیکو مادرید دیه گو سیمئونه لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن در تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. او میلی به تمدید ندارد و به پوشیدن پیراهن رئال مادرید در فصل آینده بسیار نزدیک است.

نشریه آاِس گزارش داده که امباپه با کاهش قابل توجهی از دستمزد سالانه خود در مقایسه با آنچه در پاریس دریافت می‌کند موافقت کرده است. آاِس اشاره کرد که امباپه سالانه ۱۵ میلیون یورو دریافت خواهد کرد تا در جمع ستاره‌های رئال مادرید قرار بگیرد.

رئال می‌خواهد با دادن ۸۰ درصد حق تصویر این بازیکن به او، دستمزدش را افزایش دهد. گفته می‌شود این پیشنهاد با موافقت کامل امباپه مواجه شده است. طبق گفته آاِس، این اقدام دو برابر شدن دستمزد امباپه در رئال را تضمین می‌کند.

پس از اینکه رئال مادرید و پاری سن ژرمن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند، امباپه و رئال مادرید برای اعلام رسمی این قرارداد با مشکل زیادی روبرو هستند.

با توجه به احتمال رویارویی مستقیم رئال مادرید و پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا، انتظار می‌رود انتقال امباپه پس از پایان فصل و قبل از شروع یورو ۲۰۲۴ اعلام شود.

در احتمالی دیگر گفته شده اعلام انتقال ممکن است به بعد از یورو و پایان تعطیلات امباپه در تابستان آینده موکول شود، به‌خصوص که قرارداد او با پاریس در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • گل سوارز به نیو انگلند روی پاس مسی (نیوانگلند 1-4 اینتر میامی)
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد