Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@14:38:53 GMT

عروسی، عزا و تجمع در کرج ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۶۵۹

رئیس شورای تامین شهرستان کرج گفت: طبق قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که مصداق تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی جامعه باشد جرم محسوب شده و برای آن مجازات تعیین شده است؛ از این رو برگزاری هرگونه همایش، تجمع و مراسم عزا و عروسی که تهدید سلامت جامعه است تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

غفور قاسم پور ضمن هشدار نسبت به خیز موج چهارم کرونا با اعلام وضعیت خطر گفت: براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که از مصادیق تهدید علیه بهداشت عمومی باشد، جرم شناخته و مجازات برای آن تعیین شده است که یک‌ سال حبس از جمله این موارد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی ویروس جهش یافته در استان البرز و قزوین گفت: در استان‌های مشابه دستگاه قضا، حکم مجازات و محکومیت حبس را برای برگزار کنندگان و بانیان مراسم و جشن عروسی در ایام شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌ها صادر می‌کند.

فرماندار کرج با بیان اینکه دورهمی‌های خانوادگی سرمنشاء اشاعه و شیوع کرونای جهش یافته خواهد بود، افزود: جلسات عقد، عروسی، ترحیم و مراسم دورهمی خانوادگی تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسم، همایش و تجمع بدون کسب مجوز تا زمان عادی شدن شرایط و اعلام رسمی ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان ممنوع است و برگزار کنندگان این قبیل مراسم به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • تجمع جامعه دانشگاهیان مشهد مقابل دانشگاه فردوسی مشهد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • پس لرزه های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی /ابطحی: ضربه سنگین بر پیکر روحانیت وارد می کنند
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان