Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@16:24:36 GMT

۵۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۸۱۵

۵۵ میلیارد تومان تسهیلات کرونایی پرداخت شده است

طولابی، با اشاره به پرداخت ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونایی، گفت: این تسهیلات در قالب ۱۱ هزار و ۷۲۴ واحد صنفی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «جعفر طولابی»، امروز(28بهمن) در نشست مجازی با اصحاب رسانه در رابطه با شیوع موج چهارم کرونا، اظهار داشت: متناسب با شهرستان و استان لرستان بر اساس تصمیمات ستاد استانی مبارزه با کرونا آمادگی داریم محدودیت هایی که ابلاغ شود را اعمال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار خرم آباد ادامه داد: در خصوص مبارزه با بیماری کرونا و در زمینه برگزاری مراسم عروسی و عزاداری در قالب مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد استانی متناسب با وضعیت شهرستان محدودیت هایی را اعمال می کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی کلیه آرمستان ها مسدود است و برای خودروهایی که در این مراسم شرکت می کنند، جرائمی از سوی راهنمایی رانندگی اعمال می شود.

 

طولابی با اشاره به ممنوعیت چاپ آگهی های مجالس ترحیم، بیان داشت: در این راستا مصوب شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت کافی را داشته باشد.

 

وی در ادامه یادآور شد: در زمینه محدودیت حضور مداحان نیز مصوب شده است که تبلیغات اسلامی اقدامات لازم را داشته باشد و از حضور مداحان و بلندگوهای سیار جلوگیری نمایند.

 

فرماندار خرم آباد بیان داشت: هم اکنون با توجه به وضعیت زرد لرستان از نظر شیوع ویروس کرونا مصوب شده است که تالارها با یک سوم ظرفیت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: با توجه به تهدیدی که در بحث سلامت جامعه وجود دارد مردم باید همراهی و همکاری لازم را برای کنترل و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا انجام دهند.

 

طولابی با اشاره به پرداخت تسهیلات کرونایی، بیان داشت: در حال حاضر حدود 55 میلیارد تومان تسهیلات ویژه کرونایی در قالب 11 هزار و 724 واحد صنفی و با اشتغال حدود 8 هزار و 775 نفر در حوزه شهرستان خرم آباد پرداخت شده است و این تسهیلات ادامه دارد.  

 

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ وزیر کشور در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شروع کار انتخابات انجام می شود.

 

مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم مهیا است

 

فرماندار خرم آباد یادآور شد: در این زمینه برگزاری انتخابات پیش رو پیش بینی های لازم صورت گرفته و مسائل تدارکاتی و پشتیبانی برای برگزاری انتخاباتی سالم مهیا است.

 

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت ها ویروس کرونا انتخابات خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی

مرتضی ذاکریان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در یازدهمین کمیته استانی بند الف تبصره ۱۸ استان ۶۶ طرح با ۷۷.۵ میلیارد تومان به تصویب رسید.

به گفته وی در مجموع یک هزار و ۳۰۹ طرح در کمیته استانی به ارزش دو هزار و ۲۶۸ میلیارد تومان مصوب شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۹۸ طرح تا کنون به بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی شده است، بیان داشت: تا کنون به ۵۳۴ طرح بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی ادامه داد: ۲۹۵ طرح از سوی بانک‌های عامل برگشت خورده است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ درصد تسهیلات تخصیصی تا کنون جذب شده است، عنوان کرد: مجموع تسهیلات تخصیصی تا کنون یک هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بوده است.

ذاکریان بیان داشت: ۱۳۲ میلیارد تومان از تسهیلات نیز در دست پرداخت است.

به گفته وی خراسان جنوبی در رتبه چهارم پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ کشور قرار دارد.

کد خبر 6088760

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی