Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امید بن عباس عصر سه‌شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در استانداری خوزستان گفت: این نشست به دستور استاندار در پی هشدارهای مدیریت بحران پیرامون فعالیت سامانه بارشی در شمال و شمال شرق خوزستان برگزار شد.

بن‌عباس با اشاره به بررسی گزارش، اقدامات و تمهیدات دستگاه‌های اجرایی برای پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی و داشتن آمادگی لازم در این زمینه بیان کرد: از مردم استان می‌خواهیم آخر هفته از سفر به ارتفاعات و مناطق برف گیر و همچنین نقاطی که درگیر بارندگی است به طور جد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرمانداری‌ها و راهداری‌ها مسیرهایی که احتمال مسدود شدن به خاطر بارش باران را دارند پیش از گرفتار شدن مردم مسدود، و اطلاع رسانی لازم را انجام دهند. همچنین اداره کل امور عشایر با همکاری فرمانداری‌ها از اسکان عشایر در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: آخر هفته جاری وزش باد شدید را در مناطق جنوبی خوزستان تجربه خواهیم کرد که سرعت آن تا ۸۰ کیلومتر بر ساعت نیز پیش بینی شده است از این رو احتمال وقوع گرد و غبار وجود دارد و می‌تواند منجر به کاهش دید افقی شود لذا از رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند می‌خواهیم با دقت بیشتری در آن ساعات تردد کنند و پلیس راه و راهداری تذکر و هشدار لازم را به رانندگان صادر کنند.

کد خبر 5148995

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت بحران خوزستان بارش باران بارش برف ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه شیراز شهرکرد شهرستان کرج مجلس شورای اسلامی مشهد لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • پس از بارش های اخیر همچنان۱۱ استان درگیر کم بارشی
  • امدادرسانی به ۱۶ شهرستان درگیر آبگرفتگی در خوزستان
  • ورود سامانه بارشی جدید به خوزستان از روز دوشنبه
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان
  • آسمان خوزستان میزبان سامانه بارشی جدید
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • هشدار؛ خوزستانی‌ها از حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید