Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@10:29:58 GMT

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۷۹۴۷

آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۹ بهمن

آخرین قیمت انواع ارز و طلا تا پیش از امروز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۱.۶۷ درصد رشد به ۱۱,۵۳۴,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا با ۰.۰۴ درصد افت به ۱,۸۲۴.۶۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی با ۱.۲۲ درصد رشد به ۱۱۹,۰۲۰,۰۰۰ ریال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴. هر عدد سکه بهار آزادی با ۳.۲۹ درصد رشد به قیمت ۱۱۴,۹۷۹,۰۰۰‬ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم سکه با رشد ۰۷۶ درصدی به قیمت ۶۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه با رشد ۰.۶۹ درصدی به قیمت ۴۳,۸۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی با رشد ۱.۲۱ درصدی به قیمت ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ رسید.

۴. قیمت هر دلار آمریکا به ۲۴۹,۷۴۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۳۰۳,۰۱۰ ریال و قیمت هر پوند با رشد ۲.۵۷ درصدی به ۳۶۶,۹۱۰ ریال رسید.

کد خبر 475612

منبع: ایمنا

کلیدواژه: طلا قیمت طلا افزایش قیمت طلا قیمت طلای 18 عیار تاثیر انتخابات آمریکا بر قیمت طلا رشد قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا آخرین قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار کاهش قیمت طلا قیمت طلا در حال حاضر پیش بینی قیمت طلا در سال 2021 قیمت طلا سکه دلار ارز پیش بینی قیمت طلا در سال 1399 پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده پیش بینی قیمت طلا در 5 سال آینده پیش بینی قیمت طلا در سال 2020 پیش بینی قیمت طلا در سال ۹۹ علت افزایش قیمت طلا نمودار قیمت طلا سقوط قیمت طلا نمودار قیمت طلا جهانی آینده قیمت طلا قیمت طلا امروز در بازار پیش بینی قیمت طلا 18 عیار افت قيمت طلا کاهش قیمت سکه قیمت طلا و قیمت دلار در بازار روند صعودی قیمت طلا قیمت طلا 18 عیار قیمت طلا لحظه ای جدیدترین پیش بینی قیمت طلا کانال پیش بینی قیمت طلا پیش بینی قیمت طلا در سال 1400 در ایران پیش بینی قیمت طلا در سال 2025 طلا بازار طلا نرخ طلا انس طلا انس جهانی طلا نرخ ارز دلار سکه طلا یورو افزایش قیمت دلار قیمت سکه و طلای ایران نوسانات بازار طلا سکه طلا نرخ سكه قیمت سکه پیش بینی قیمت سکه امامی قیمت سکه امامی پیش بینی قیمت ریال رسید ۰۰۰ ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد

طی چند ماه گذشته بنزین در رژیم صهیونیستی برای پنجمین بار گران شد تا به مرز ۸ شیکل (بیش از ۲ دلار) برای هر لیتر برسد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه عبری زبان و اقتصادی کالکالیست در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، از بامداد چهارشنبه قیمت بنزین به 7.90 شیکل خواهد رسید تا به بالاترین قیمت خود از سال 2022 برسد که در آن قیمت هر لیتر بنزین به 8.08 شیکل رسیده بود.

به نوشته این رسانه عبری زبان، سقوط شیکل در برابر دلار طی هفته‌های اخیر (بعد از ضربه تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی) در کنار توقف سوبسید مالیاتی به مصرف کنندگان (به دلیل کسر بودجه بزرگ رژیم صهیونیستی به دلیل هزینه‌های جنگ) باعث شد تا قیمت بنزین از نیمه شب امشب (اولین دقایق روز چهارشنبه) 7.90 شیکل شود ( هر دلار 3.73 شیکل است).

در ادامه این گزارش آمده است، وزارت دارایی اسرائیل تقدیم سوپسیدهای مالیتی غیر مستقیم به سوخت را متوقف کرده است، علت آن هم کسری چندین میلیارد شیکلی بودجه اعلام شده است که بخشی از آن مربوط به هزینه‌های هنگفت جنگ است.

اما گرانی صرفا دامن بخش سوخت را نگرفته است بلکه صبح امروز رسانه‌های عبری زبان از افزایش 20 درصدی قیمت مواد غذایی و سوپری هم خبر دادند.

براساس گزارشی که روزنامه آیس در شماره امروز سه شنبه خود منتشر کرد، خبر داد، شیر که تحت نظارت نهادهای مربوطه قیمت گذاری می‌شود، 4.5 درصد از فردا صبح گران تر می‌شود، در حالی که مشتقات شیر و بقیه لبنیات بین 3 تا 15 درصد گران خواهند شد.

ماکارونی 20 درصد و سوسیس و کالباس 9 درصد به قیمتشان افزوده می‌گردد، در حالی که بقیه مواد غذایی نیزدر حدود 4 درصد افزایش را تجربه خواهند کرد.

در این بین روزنامه یسرائیل هیوم هم در گزارشی در شماره امروز خود با اشاره به سقوط قیمت شیکل در مقابل دلار اعلام کرد، بازار ارز متنظر اخبارمثبتی در رابطه با توافق مبادله اسرا است تا کمی از زیان‌های خود را ترمیم کند.

به نوشته این رسانه صرف رسیدن اخباری مثبت در مورد پیشرفت در مذاکرات مبادله اسرا تاثیرات خود را بر بازار ایجاد کرده است.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • نرخ ارز امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱