Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@01:17:10 GMT

گربه قهرمان، جان دو کودک را نجات داد!

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۳۸۵۴۰

گربه قهرمان، جان دو کودک را نجات داد!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گربه خانگی قهرمان با فداکردن جانش، جان دو کودک صاحبش را نجات داد. این گربه که نامش «آرتور» اعلام شده با دیدن یک مار قهوه‌ای سمی در باغ که در حال نزدیک شدن به دو کودک بود بلافاصله وارد عمل شد و نبرد را با این خزنده خطرناک آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سگ قهرمان، جان صاحبش را نجات داد

با وجود آنکه مار قهوه‌ای استرالیا به حمله ناگهانی و سریع خود مشهور است، اما در این مبارزه مقهور این گربه قهرمان شد. با این حال آرتور با وجود کشتن این خزنده سمی خود نیز توسط این مار گزیده شد و یک روز بعد از اثر مرگبار سم مار جانش را از دست داد.

مراجعه صاحب گربه به بیمارستان تاناو‌ها در سانشاین کوست بی نتیجه ماند و این حیوان بر اثر سمی که وارد بدنش شده بود جانش را از دست داد. این اتفاق در منطقه‌ای در ایالت کوئینزلند استرالیا رخ داد.

انتشار تصاویر مربوط به این حادثه در فضای مجازی و از جمله فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری شجاعت و فداکاری این گربه در نجات جان دو کودک را مورد ستایش قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: حیوان بودن آن مهم نیست، مهم این است که آرتور یک قهرمان است. شاید اگر یک انسان جان این دو کودک را نجات می‌داد این خبر سروصدای زیادی ایجاد می‌کرد، اما باید بدانیم شجاعت و فداکاری این گربه هیچ فرقی با یک انسان ندارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمله حیوانات حیوانات وحشی حیوانات اهلی دو کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۸۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از مشاهدۀ پلنگ ایرانی در این استان خبر داد.

به گزارش تسنیم، علی سالاروند، امشب، با اشاره به ثبت فیلم یک قلاده پلنگ در منطقه حفاظت‌شدۀ سفیدکوه، گفت: مشاهدۀ این گونه ارزشمند در لرستان تأیید شده‌است.

او با بیان اینکه حضور پلنگ برای سایر گونه‌ها جنبۀ حمایتی دارد، اضافه کرد: مشاهدۀ پلنگ در یک زیست‌بوم نشان‌دهندۀ پویایی و تکمیل زنجیرۀ غذایی زیستگاه‌ است.

مدیرکل حفاظت محیط‌ زیست لرستان با تقدیر از خدمات محیط‌بانان، بیان کرد: هوشمندسازی و استفاده از فناوری‌های نوین ارتقای امنیت، افزایش مشاهدۀ تعداد گونه‌های حیات‌وحش طی دو سال اخیر را به‌دنبال دارد.

او با اعلام اینکه تعداد گربه‌سانان ایران به هشت گونه کاهش یافته‌است، تأکید کرد: پنج گونه شامل پلنگ ایرانی، کاراکال، سیاه‌گوش، گربه جنگلی و گربه وحشی در لرستان شناسایی و ثبت شده‌است.

سالاروند خاطرنشان کرد: سه مورد پلنگ ایرانی سال گذشته در زیستگاه‌های لرستان مشاهده و ثبت شده‌است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • ببینید | ترس و وحشت یک گربه هنگام تماشای انیمیشن تام و جری
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • (تصاویر) این زن زندگی خود را وقف گربه‌ها کرد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت