Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، از ابتدای سال تحصیلی تاکنون یک‌هزارو ۳۰۰ دستگاه تبلت توسط کمیته امداد با هم افزایی خیران به دانش آموزان نیازمند و فاقد گوشی هوشمند و تبلت تامین وتوزیع ویا درحال اهداء می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیریت بانک سپه استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و با توجه به آموزش های غیر حضوری دانش آموزان در شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا،تعداد 22 دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد مقدس در استان زنجان اهدا کرده است  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با بیان اینکه هزینه کرد درحوزه فرهنگی به عنوان سرمایه گذاری پر سود تلقی می شود، افزود : با همین رویکرد در کنار بستر سازی برای توانمند سازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت ، توجه به مباحث فکری وفرهنگی جامعه هدف از طریق فراهم کردن زمینه تحصیل دانش آموزان ودانشجویان تحت حمایت از رویکردهای مهم واساسی کمیته امداد در این بخش بوده وباور داریم توجه به امور فرهنگی وآموزشی هزینه کرد نیست، بلکه سرمایه گذاری پر سودی است که منفعت آن متوجه فرد ، خانواده ودر نهایت جامعه می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد استان  با اشاره به اینکه اعتقاد داریم خوداتکایی و خودکفایی واقعی درگرو غنای اطلاعات و ارتقاء دانسته‌های خانواده‌ها است، ادامه داد: با همین رویکرد هموار کردن مسیر توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها از طریق سرمایه‌گذاری پرسود در حوزه آموزش و فراهم کردن امکان تحصیل دانش آموزان تحت حمایت از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد بوده که باهدف زمینه‌سازی برای توانمندسازی خانواده‌های عزیز تحت حمایت  و قطع فقر بین نسلی در آنان، عرضه می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سه هزار و 570 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، ادامه داد: یکی از محورهای مهم برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان با توجه به عدم امکان حضور دانش آموزان در مدارس به علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا فراهم کردن بسترهای لازم برای بهره‌مندی تمامی دانش آموزان تحت حمایت از آموزش غیرحضوری بوده، تا از این طریق فرآیند تحصیل و علم‌آموزی این عزیزان که بخشی از آنان از استعدادهای درخشان ، نخبگان علمی، فرهنگی ، قرآنی، هنری، ورزشی و... هستند، متوقف نشود و به کمک خیران ونیکوکاران وهم افزایی کمیته امداد استان تاکنون 1300 دستگاه تبلت وگوشی هوشمند  تهیه ویا درحال تامین برای دانش آموزان  نیازمند فاقد لوازم آموزش غیر حضوری با اولویت مناطق محروم انجام گرفته است .

 

صفری تأمین مسکن مناسب برای خانواده های تحت حمایت در کنار ارائه خدمات اشتغالزایی  و فرهنگی و تحصیلی به جامعه هدف این نهاد از ارکان مهم توانمندسازی بوده و با همین رویکرد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش دو هزار و 572 قلم خدمت در قالب ساخت ، خرید ، تعمیر وتکمیل مسکن با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد و 640 میلیون تومان هزینه شده است که تا پایان سال روند افزایشی خواهد داشت .

 

وی سرعت بخشی به فعالیت های حوزه اشتغال و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها برای فراهم کردن زمینۀ درآمدزایی خانواده های عزیز تحت حمایت، ایجاد اشتغال را کمک به تقویت اقتصاد و نظام عنوان کرد و ادامه داد: لازمۀ تحقق اهداف و برنامه های این نهاد در حوزه اشتغالزایی برای جامعه هدف، با درک صحیح از شرایط امروز، کار میدانی و عملیاتی و جاری کردن رویکرد جهادی و تفکر بسیجی در این بخش بوده و باید سرعت و وسعت بخشی به فعالیت ها بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهداء موبایل و تبلت حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان کمیته امداد استان دانش آموزان دستگاه تبلت استان زنجان خانواده ها فراهم کردن تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، عباس کشانی، مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران گفت: در آستانه فرا رسیدن ایام بزرگداشت مقام معلم، در اقدامی انسان‌دوستانه دانش آموزان و دبیران یک مجتمع آموزشی ۳۱ میلیون تومان به حساب ستاد دیه استان تهران واریز کردند.

مدیر ستاد مردمی دیه استان تهران تاکید کرد: این مرکز نهادی خیریه بوده و نیکوکاران به عنوان بازوان توانمند ستاد دیه، کمک به آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد را بر عهده دارند.

کشانی ادامه داد: بدون شک کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد که در زندان به سر می‌برند، از کارهای مهم دینی است و کمک به این افراد که به دلیل تصادف، بدهی یا حوادث غیرعمد در زندان به سر می‌برند از باقیات صالحات محسوب می‌شود.

وی بیان داشت: زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد چشم به دستان نیکوکاران دوخته‌اند تا نزد خانواده خویش بازگردند و فرزندانشان پدر یا مادر خود را پس از مدت‌ها بر سر سفره ببینند.

کشانی ضمن تقدیر از دانش آموزانی که به پویش سبز بهاری پیوسته‌اند، تصریح کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته معلم و بزرگداشت این ایام، دانش آموزان و دبیران مجتمع یادشده، همراه با دیگر نیکوکاران تهرانی، در پرداخت بدهی سه نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد سهیم شدند.

گفتنی است، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان میرزای شیرازی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول و یا تماس با شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند