Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» روز چهارشنبه در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی در محل مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: بیش از ۱۵۰ سال ملت ایران اسلامی در انتظار تشکیل حکومت اسلامی بودند و از زمان امیرکبیر تا پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال ۵۷ خون‌های بسیاری بر زمین ریخته شد، بنابراین آحاد جامعه به خصوص مسئولان باید برای حفظ این انقلاب شکوهمند بیش از پیش تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک سرمایه ارزشمند است که خداوند متعال به وسیله امام خمینی(ره) به ملت ایران ارزانی داشته و حراست و تثبیت آن وظیفه عمومی آحاد جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: مردم مومن و موحد ایران اسلامی از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تا کنون همواره در مناسبت‌های مختلف دین خود را به نظام اسلامی ادا کرده‌اند و مسئولان نیز وظیفه دارند ضمن حراست و صیانت از ارزش‌های والای این انقلاب شکوهمند، در راستای تقویت بنیه معیشتی مردم تلاش کنند.  

آیت‌الله دری نجف‌آبادی حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن امسال را برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: ملت با این اقدام شایسته عشق و علاقه خود به آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری را به منصه ظهور رساندند و مسئولان باید قدردان این پشتیبانی عظیم مردمی باشند.  

وی بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را منشوری مترقی دانست و بیان کرد: اصلاح نقاط ضعف گذشته و تلاش برای توسعه همه جانبه کشور وظیفه آحاد جامعه در گام دوم انقلاب است که بدون شک با پشتیبانی و حمایت مردمی و برنامه‌ریزی کارشناسی مسئولان محقق می‌شود.  

امام جمعه اراک بیان کرد: مدیران در خط مقدم عملیاتی کردن خواسته‌های مقام معظم رهبری به خصوص بهبود معیشت مردم قرار دارند و شناسایی نواقص، اتخاذ تدابیر خلاقانه و اثرگذار و راهبردهای کاربردی در تحقق اهداف کلان ترسیم شده نظام در سایه روحیه انقلابیگری موضوعی است که باید در رأس امور قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اضافه کرد: عدالت محوری و احقاق حقوق ملت شیرازه اصلی مدیریت در جامعه اسلامی است و خادمان مردم باید متعهد به قانون باشند و از انجام هر فعالیتی که ارزش‌های نظام اسلامی را زیر سوال می‌برد، پرهیز کنند.

وی گفت: پست‌های مدیریتی در جامعه ایران اسلامی موهبتی الهی است و خادمان مردم در دستگاه اجرایی باید با رعایت اصل اخلاق مداری و امانتداری در راستای توسعه پایدار جامعه گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ماه‌های رجب، شعبان و رمضان را فرصتی ارزشمند برای شب‌زنده داری و تقویت معنویت و تقوا در وجود خود دانست و گفت: در سایه این معنویت می توان تصمیمات کارگشا برای اعتلای نظام اسلامی اتخاذ کرد.  

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به انتخابات ۲۸ خرداد سال آینده نیز گفت: بدون شک مردم با انگیزه‌های الهی و معنوی در این فرآیند ملی حضور پیدا کرده و یکبار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.  

درس اخلاق مدیران استان مرکزی هر دو هفته یکبار در مصلی بیت‌المقدس برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران اراک استان مرکزی امام جمعه اراک اخلاق سیاسی اخلاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران اراک استان مرکزی پیروزی انقلاب اسلامی ایران اراک استان مرکزی امام جمعه اراک اخلاق سیاسی اخلاق اخبار کنکور انقلاب اسلامی دری نجف آبادی استان مرکزی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۳۹۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است