Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد از تجهیز روستای دلی اولادعلی مومن بویراحمد به اینترنت پرسرعت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛همواره یکی از نقاطی که بر اساس شرایط ویژه اقتصادی روستا  ومحور یاسوج به بابامیدان در حدفاصل تنگ کناره دشت روم  از اهمیت خاصی  جهت بر قراری ارتباط واینترنت پرسرعت  برخوردار  بوده روستاهای دلی اولادعلی مومن  از توابع شهرستان بویراحمد بود وبه همین خاطر سید محمد هادی امیری سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد دردی ماه ۹۹ به منظور بررسی وضعیت ارتباطی آن ،به روستای دلی اولادعلی مومن سفر کرد و از نزدیک  روستا را از حیث پوشش آنتن دهی و اینترنت مورد بررسی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  گفت:خوشبختانه با تلاش همکارانم در  ارتباطات سیار منطقه  در واپسین  روزهای بهمن ماه ۹۹ روستاهای دلی اولادمومن به اینترنت پرسرعت متصل  واهالی باسخاوت این روستا، می‌توانند شعار ارتباطی فراگیر را به عینه لمس کنند وبا تغییر تکنولوژی این سایت ،می توان گفت کلیه روستاهای دهستان دشتروم از تنگ کناره تا کوشک به اینترنت پرسرعت  متصل شدند.

سید محمد هادی امیری در پایان خاطر نشان کرد طرح های بسیارخوبی در آینده نزدیک در سطح استان مورد بهره برداری قرارخواهند گرفت که نویدخوبی برای توسعه ی مخابراتی استان عزیزمان کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت کهگیلویه وبویراحمد اینترنت پرسرعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۰۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری