Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در حاشیه رونمایی از تجهیزات اهدایی به بانک امانات پزشکی هلال احمر استان گفت: این تعداد دستگاه اکسیژن ساز با کمک خیران به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای استفاده بیماران تنفسی در اختیار بانک تجهیزات پزشکی هلال احمر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با شیوع ویروس کرونا این جمعیت با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران کووید ۱۹ کمپین «نفس هدیه کنیم» را راه‌اندازی کرده است.

رضایی با اشاره به فعالیت ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی در استان افزود: ۳۴۸ کالا و تجهیزات پزشکی به تعداد ۱۸ قلم شامل ویلچر، کپسول اکسیژن، ونتیلاتور، تشک مواج، تخت بیمارستانی در این بانک‌ها نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

 ۷۰۰ بسته غذایی بر سر سفره نیازمندان طبس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: نیازمندان با مراجعه به این بانک‌ها می‌توانند به صورت رایگان از کالای پزشکی مورد نیاز برای دوره درمان بیمار خود از آن استفاده کنند.

او افزود: بانک‌های امانات پزشکی در راستای کمک به اقتصاد خانواده‌های بیماران کمک به دانشگاه‌های علوم پزشکی و کادر درمان و کمک به بیماران در راستای عدم مراجعه به بیمارستان‌ها و بهبود شرایط روحی نقش مؤثری دارند.

رضایی گفت: خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان می‌توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک‌های خود به شماره حساب ۵۲۳۹۳۹۳۹۵۵ با شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۲۲۲۳۱۵۶ نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان جنوبی بانک امانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • آمار قابل توجه حوادث کوهستان در کرمانشاه
  • جزئیات سرقت جنجالی از صندوق امانات بانک ملی در روایت آقای کاراگاه | فیلم
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه