Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پتروشیمی اروند با ابراز رضایت کامل از نتیجه اعتماد انجام شده به شرکت‌های ایرانی برای داخلی‌سازی گفت: اتکا به ‏دانش بومی و حمایت از جوانان نه تنها باعث خودکفایی در صنعت پتروشیمی می‌شود، بلکه در شرایط سخت تحریمی باعث قطع ‏وابستگی به کشورهای خارجی شده و از خروج مقادیر قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ستاد خبری دومین همایش و نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پتروشیمی اروند با شش شرکت ‏دانش‌بنیان و تولیدکننده ایرانی تفاهم‌نامه‌هایی به ارزش بیش از هزار میلیارد ریال منعقد کرد.‏
این پتروشیمی با شرکت آتیه پردازان ظهور تفاهم‌نامه‌ای با موضوع پوشش‌دهی مجدد آند و کاتد امضا کرد وهمچنین با مهرتاش ‏سپاهان برای امولسیفایر ‏H60 ‎، تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.‏
امضای تفاهم‌نامه با نوین کامپوزینت با موضوع ‏GRP ‎،با شرکت فوکار پارت آرین با موضوع تامین قطعات ‏Liquid, Ring ‎و ‏Compressor، با شرکت پترو کیمیا با موضوع احیای آلفا سلولز و همچنین با شرکت یورو اسلات پارس با موضوع قطعات ‏داخلی تاورها هم بین شرکت پتروشیمی اروند و این شرکت‌ها در این نمایشگاه انجام شد.‏
حسن نشان‌زاده در مراسم انعقاد این تفاهم‌نامه، تجارب به دست آمده از اعتماد به شرکت‌های ایرانی در داخلی‌سازی را کاملا مثبت ‏و برضایت نزدیک به صد درصدی عنوان و خاطر نشان کرد: شرکت پتروشیمی اروند به عنوان بزرگترین مجموعه تولید ‏PVC‏ ‏در خاورمیانه با حمایت از جوانان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان در مسیر قطع وابستگی‌ها تا رسیدن به خودکفایی کامل این راه ‏را ادامه خواهد داد. ‏

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پتروشیمی اروند تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد