Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@19:04:21 GMT

افزایش کارمزدهای جایگاه‌داران سی.ان.جی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۵۶۴

افزایش کارمزدهای جایگاه‌داران سی.ان.جی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور از افزایش حق العمل جایگاه‌های سی.ان.جی برای سال ۹۹ خبر داد.

 «محسن جوهری» امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جهش ارزی در سال جاری و عدم افزایش کارمزد جایگاه‌های سی.ان.جی و تبعات ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، موجب ورشکستگی جایگاه‌داران و ناتوانی آنان در پرداخت هزینه‌های جایگاه‌ها شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مقام صنفی، با توجه به اینکه افزایش هزینه‌های جایگاه‌های سی.ان.جی درسال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ بسیار بیشتر از پیش‌بینی‌ها بود، جایگاه‌های سی.ان.جی به دلیل افزایش بی‌سابقه هزینه های بهره برداری و نگهداشت و عدم افزایش کارمزد، در آستانه تعطیلی قرار گرفته بودند.

وی افزود: موضوع افزایش کارمزد جایگاه های سی.ان.جی به منظور جلوگیری از بروز اختلال در فعالیت این جایگاه‎‌ها از ماه‌ها پیش در دستور کار بود و جلسات متعددی در این زمینه با نهادهای ذی‌ربط برگزار شد.

جوهری تصریح کرد: در نهایت در تاریخ هفدهم بهمن‌ماه، رییس سازمان برنامه و بودجه نرخ‌های جدید کارمزد جایگاه‌های سی.ان.جی را اعلام کرد.

وی ادامه‌داد: بر این اساس، نرخ حق العمل جایگاه های سی.ان.جی به ازای هر مترمکعب برای جایگاه‌های غیرخصوصی با تجهیزات بلاعوض دولتی از یک‌هزار و ۲۱۰ ریال در سال ۹۸ به یک‌هزار و ۹۵۰ ریال در سال جاری، برای جایگاه‌های خصوصی با تجهیزات بلاعوض دولتی از یک‌هزار و ۳۴۰ ریال در سال ۹۸ به ۲ هزار و ۵۰ ریال در سال جاری، برای جایگاه‌های سرمایه گذاری خصوصی در غیرکلان‌شهرها از ۲ هزار و ۱۶۰ ریال در سال ۹۸ به ۲ هزار و ۹۵۰ ریال در سال جاری و برای جایگاه‌های سرمایه‌گذاری خصوصی در کلان‌شهرها از ۲ هزار و ۴۳۰ ریال در سال ۹۸ به سه‌هزار و ۱۰۰ ریال در سال جاری افزایش یافت.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور گفت: مطابق مصوبه، پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بر عهده جایگاه‌داران و از محل حق‌العمل جایگاه‌دار دیده شده که این مسائله یکی از نکات مورد اعتراض جایگاه‌داران است.

جوهری با بیان اینکه «افزایش کارمزدهای جایگاه‌داران در سال جاری اگرچه امری لازم بود که به تاخیر افتاده بود اما میزان افزایش فعلی جوابگوی هزینه ها نیست»، گفت: از موضع انجمن صنفی، موارد مورد اعتراض را یک به یک با دلایل فنی طی ارسال مکاتباتی به سمع و نظر مسوولاین امر رسانده ایم و منتظر پاسخ نهادهای مربوطه هستیم.

‌ هیات دولت در روز یکشنبه، افزایش حق‌العمل جایگاه‌های سی.ان.جی، سوخت‌رسانی هوایی و همچنین فروش نفت سفید را تصویب کرد.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جایگاه های سی ان جی ریال در سال ۹۸ ریال در سال جاری برای جایگاه حق العمل جایگاه افزایش کارمزد جایگاه داران هزینه ها ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از آغاز عملیات لوله گذاری داکتیل قطر ۵۰۰ میلیمتر در خروجی مخزن جهان نما جهت اتصال به زون p فردیس خبر داد و گفت: تحقق این مهم به صورت مستقیم در بهبود آبرسانی به شهروندان فردیس به ویژه در محدوده شهرک وحدت، منظریه، انبار نفت و رزکان نو با افزایش ظرفیت تولید آب در تابستان سال جاری اثربخش خواهد بود.

وی بیان کرد: اجرای خط انتقال آب از مخزن منطقه جهان نما به فردیس به طول ۵۴۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تا خرداد سال جاری به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل آب و فاضلاب البرز ادامه داد: اصلاح، توسعه و بهبود زیرساخت‌های فنی و مهندسی به منظور مدیریت منابع آب و دفع بهداشتی فاضلاب در اولویت اقدامات مجموعه در راستای گذر هرچه بهتر از تابستان و ایجاد شرایط مطلوب برای شهروندان قرار گرفته است.

کد خبر 6094832

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • افزایش ۴۸ درصدی تجارت خارجی در فروردین
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در اهواز وجود دارد
  • ۴۰ هزار میلیارد ریال پروژه فعال در شهرداری اهواز وجود دارد
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه