Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:18:07 GMT

کشف ۵۵ ماینر در یک منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۱۶۰۳

ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۵۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در شهر "بوشهر" خبر داد.

سردار خلیل واعظی در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای تشدید اقدامات مقابله ای با پدیده شوم قاچاق و به منظور رونق در بخش تولیدات و کمک به چرخه اقتصادی کشور، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد اطلاعاتی مبنی بر اینکه در منزلی مسکونی واقع در شهر "بوشهر" دستگاه های استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به صورت غیر قانونی نگهداری و استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار واعظی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه پس از ورود به این منزل و بازرسی از آن  55 دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و  20 قطعه لوازم جانبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش ماینرهای کشف شده 5 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است و در همین رابطه 4 متهم دستگیر شدند.

توقیف ماینرهای غیرمجاز در دشتستان

همچنین در روزهای گذشته نیز فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف 11 دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال خبر داده بود.

به گفته سرهنگ فرهاد آراوند ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی از استفاده غیرمجاز مقادیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در منزلش در شهر "برازجان" باخبر شده بودند که پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 11 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

وی اضافه کرد: بر اساس برآورد کارشناسان، ارزش تقریبی دستگاه های کشف شده یک میلیارد و 600 میلیون ریال تخمین زده شده و همچنین یک نفر در این رابطه دستگیر و به همراه دستگاه ها تحویل مرجع قضائی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در راستای تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) با مشارکت مردم و بخش خصوصی شناسایی و اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری در سازمان ملی زمین و مسکن به ارزش بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در ادامه تاکید کرد: از این میزان ۳۳ پروژه مشتمل بر ۵ هزار و ۲۲۵ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی به ارزش بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد تومان در حال ساخت است. البته هم‌اکنون ۱۱ پروژه با ظرفیت یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی، تجاری، اداری و خدماتی هم در مرحله انتخاب سرمایه‌گذار قرار دارد که ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۸ هزار میلیارد تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: ۳۵ پروژه سرمایه‌گذاری در ۱۸ استان به ارزش حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان برای انجام مطالعات و اخذ نظریه کارشناس رسمی در دست اقدام است.

کد خبر 6089630 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • فرصت سرمایه‌گذاری ۱۲۰ همتی سازمان ملی زمین و مسکن
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت