Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در پاسخ به این سؤال که آیا در پی ریزش بازار سرمایه در ماه‌های اخیر، متضرر شدن تعداد زیادی از سهامداران و اعتقاد برخی از کارشناسان مبنی بر دستکاری تعمدی معاملات و تخلفات روی داده، نهادهایی همچون سازمان بورس یا وزارت اقتصاد از پلیس امنیت اقتصادی تهران خواسته‌اند که به این پرونده‌ها تخلفات ورود پیدا کند یا اینکه خود پلیس امنیت اقتصادی تهران در این رابطه اقدامی انجام داده، اظهار کرد: موارد زیادی را تاکنون در این رابطه بررسی کردیم اما اکنون در دو تا سه پرونده به جد در حال انجام اقدامات خود هستیم و هماهنگی قضائی را نیر در این رابطه انجام داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: بورس قوانین خود را دارد و تصمیمات آن نیز به صورت کشوری است و بیشتر پرونده‌های مربوطه به آن در پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی بررسی می‌شود البته اگر در تهران بزرگ، موارد و مستنداتی مبنی بر ایجاد اخلال در بازار سرمایه به دست ما برسد، ضمن اشراف اطلاعاتی، اقدامات خود را انجام می‌دهیم.

پربیننده ترین نمای بورس امروز در پایان نیمه اول معاملات/ افت شدید ارزش معاملات و خروج سنگین حقیقی‌ها اگر سهام فولاد مبارکه دارید، بخوانید (۲۷بهمن)/ فولاد به روزهای سبزش پایان داد ارزش سهام عدالت من (۲۷ بهمن ماه) بازار سرمایه ایران تاریخ ساز خواهد شد کارت اعتباری سهام عدالت در ایستگاه آخر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی

برخی از فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی، با همراهی گروه‌های ضد انقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند.

به گزارش رسانه قوه قضائیه - میزان - به واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.    دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.   گفتنی است روز گذشته در حالی سایت bbc جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیشتر به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسما در رسانه‌ها اعلام شد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: استانداری لرستان: تعرض به سنگ قبر نیکا شاکرمی صحت ندارد قوه قضائیه: نامه پزشکی قانونی نیکا شاکرمی در فضای مجازی، جعلی است پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است

دیگر خبرها

  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگار‌ها و فعالان رسانه‌ای /دلیل: انتشار مطالب درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی فعالان رسانه‌ای درباره پرونده نیکا شاکرمی
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان