Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، امروز در نشست تصویری رهبر معظم انقلاب با مردم تبریز به مناسبت قیام ۲۹ بهمن که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: گرچه دوریم، به یاد تو سخن می‌گوییم، بعد منزل نبود در سفر روحانی. 

وی ابراز کرد:  ای رهبر عزیز اتفافاتی که گذشت، چهره واقعی کشورهای زیادی را نشان داد که ادعای قدرت داشتند ولی حتی در دفن پیکر جان باختگان خود در مواجهه با ویروس کرونا درماندند، در حالی که در کشور عزیزمان با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی حماسه‌ای بزرگ خلق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مردم آذربایجان که از کلام مهربان ولی امر خود نشان خوشنامی، نماد تبلور عزت دینی دریافت کرده است و همیشه به هنگام و پیش قراولی مشهورند در نهضت جهادی و مواسات به عنوان استان پیشتاز به ندای رهبری لبیک گفته است و در کنار عملیات جهادی سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد، ستاد پشتیبانی جهادگران عرصه سلامت تبدیل شد. 

وی تصریح کرد: کارخانجات استان با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان، چرخه تولید مواد بهداشتی، ماسک و غیره را چرخانده‌اند. 

امام جمعه تبریز با اشاره بر تشکیل گروه‌های جهادی طلاب و اساتید از اولین روز شیوع ویروس کرونا، گفت: این گروه‌ها برای فعال‌سازی مساجد به عنوان کانون شناسایی محرومان، گندزدایی از محلات، توزیع اقلام، کمک‌های مومنانه شیرمردان و شیرزنان آذری، برگزاری شکوهمند عزاداری حسینی با رعایت پروتکل‌ و استفاده بهینه از طراوت این ایام و با میدان داری ائمه جمعه بارگه‌های امید را زنده نگه داشت و محوریت مسجد را دوباره احیا کرد. 

وی گفت: حضور داوطلبانه طلاب در ساماندهی امور شرعی و متوفیان کرونایی جلوه‌های ماندگار از مجاهدت مومنانه فرزندان ملت در لباس 

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ابراز کرد: ای رهبر فاطمی سرشت ما هم طبق تاکیدات شما یقین داریم که  گره زدن سرنوشت به رابطه با کدخدایان و چشم و امید به رفع تحریم‌ها مایه خسران است. 

وی بیان داشت: استان آذربایجان‌شرقی علاوه بر رفع موانع تولید و استفاده از ظرفیت استراتژیک و فعال‌سازی صادرات و واردات گامی برای رفع تحریم‌ها برداشته‌ است و جایگاه دیرین و والای تبریز قهرمان در اقتصاد را پیشتاز کرده است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره بر اتفاقات آذربایجان و قره‌باغ اشاره کرد و گفت: در این اتفاق به تاسی از فرمان صریح شما نمایندگان حضرت عالی در ۴ استان آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل و زنجان به عنوان سربازان جبهه دیپلماسی به میدان آمده و موضع شما را به مردم تبیین کردند که بازتاب گسترده در کشور و جمهوری آذربایجان داشت. 

وی متذکر شد: این طلبه حقیر با کمترین فاصله از خاتمه جنگ قره باغ در بازدید از این مناطق شانه‌های مرزبانان را به عنوان حصول ملت بوسیدم. 

امام جمعه تبریز یادآور شد: به پاس شهادت سردار سلیمانی مجموع نفیسی درآمدی بر دانشنامه حاج قاسم سلیمانی به همت سپاه عاشورا برای اولین بار در کشور در این استان تبیین شد. 

وی خاطرنشان کرد: ای امین امام و امام امین، پیشرفت ایجاد شده ما محصول وفاق، هماهنگی و همدلی کم‌نظیر استان و برقراری روابط صمیمانه مسوولان و نمایندگان و مردم است. 

حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: عهد دوباره می‌بندیم بی واهمه تا پای تیغ فتوت خود را برلی حراست از کیان و ناموس ایران و اسلان عزیز به میثاق خون صیقل داده است.

انتهای پیام/60027

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریم ها آذربایجان شرقی امام خمینی نماینده ولی فقیه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز قیام 29 بهمن تبریز آیت الله خامنه ای قره باغ مسجد دانش بنیان ستاد اجرایی امام ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • ساخت فیلم سینمایی اقتباسی درباره فرهنگ رضوی
  • فیلم سینمایی تاریخی اقتباسی فرهنگ رضوی ساخته می‌شود
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • وکیل در آذربایجان شرقی