Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از افتتاح شش طرح تعاونی همزمان با سراسر کشور در تبریز خبر داد.

حسین فتحی در آیین افتتاح پروژه‌های بخش تعاون که همزمان با سراسر کشور در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد، افزود: این طرح‌ها در شهرستان‌های تبریز، مرند، میانه و اسکو ( سهند ) در زمینه‌های عمرانی، درمانی، صنایع دستی و دامپروری همزمان با سراسر کشور و به صورت ویدیو کنفرانس توسط شریعتمداری مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت اشتغال این طرح‌ها، خاطرنشان کرد: تعداد اعضای این تعاونی‌ها برابر ۲۴۲ نفر با سرمایه‌گذاری ۶۵۲ هزار میلیون ریال است که میزان ۹۶ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات به این شرکت‌های تعاونی اعطا شده است.

وی گفت: با راه اندازی شش طرح تعاونی برای ۴۸۶ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن سلحشوران نیز در ادامه این نشست به نمایندگی از طرف طرح‌های افتتاح شده گزارشی از روند اجرائی و اقدامات به عمل آمده جهت ساخت و واگذاری برج ۱۹۸ واحدی بوستان تعاونی مسکن سلحشوران ارائه کرد و افزود: این برج ۱۹۸ واحدی شرکت تعاونی مسکن سلحشوران در زمینی به مساحت ۳۹۱۸ مترمربع و با مساحت ۳۴ هزار متر زیر بنا در ۲۵ طبقه ایجاد شده است.

زارع ادامه داد: در این پروژه مسکونی چهار طبقه پارکینگ و انباری به مساحت ۸۸۰۰ مترمربع ایجاد شده و دارای لابی و سالن‌های اجتماعات به متراژ ۱۰۰۰ متر در یک طبقه و با ۲۰ طبقه مسکونی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: تعداد واحدها در طبقات، ۱۰ واحد شامل سه راهروی مجزا و مستقل و پله‌های اضطراری در هر طبقه با سازه بتونی و سقف کامپوزیت ایجاد شده است، این برج دارای شش دستگاه آسانسور مجهز بوده که همزمان با بهمن ماه افتتاح و به اعضای تعاونی واگذار شد.

در این نشست، روحی مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده توسط خانواده بزرگ تعاون، افزود: اقدامات چشمگیر به عمل آمده در حوزه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، تولید و خدمات و مسکن در حوزه تعاون قابل توجه و قدردانی است.

وی افزود بخش تعاون از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار بوده و توانسته تا نقش بی‌بدیل خود را در حوزه‌های مختلف به خوبی ایفا کند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و فاه اجتماعی استان، روحی از اقدامات بسیار مهم اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در کمیته بررسی تعاونی‌های مشکل دار خبر داد و افزود: با تدابیر خوب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسیاری از مشکلات و موانع در حوزه تعاون در استان حل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی همزمان با سراسر کشور کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی ایجاد شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از برنامه‌های اولویت دار امسال در دولت با مسئولیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توجه ویژه به اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.

خلیل‌احمد سلامی امروز در دیدار نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: حضور فارغ‌التحصیلان در عرصه اشتغال به معنی افزایش بهره‌وری تولید است و در این راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخشی از سهم اشتغال کشور در سال جاری را به اشتغال فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است.

وی افزود: سال گذشته ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان بود که با همکاری بین بخشی، فراتر از این میزان یعنی ۳۸ هزار و ۱۳۴ نفر توانستیم محقق کنیم.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر استان ادامه داد: از چهارم اردیبهشت و شروع هفته کار و کارگر، ۳۰۰ عنوان برنامه در سراسر سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی کارگران و خانواده های این عزیزان اجرا شد.

سلامی افزود: پیرو منویات رهبر انقلاب و با پیگیری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موضوع امنیت شغلی کارگران در حال پیگیری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور
  • ثبت ۲۵۸۹ نفر ایجاد اشتغال نوشهر در سامانه رصد
  • کاهش ۹ درصدی حوادث ناشی از کار در کشور
  • سال گذشته شاهد روند کاهشی نرخ بیکاری در کرمانشاه بودیم
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی