Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@22:56:33 GMT

کرمانشاه خلا لیگ برتر در فوتبال را دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۲۶۸۳

کرمانشاه خلا لیگ برتر در فوتبال را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست خبری هیأت فوتبال استان که به منظور بررسی مشکلات و معضلات فوتبال در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فوتبال ورزشی است که نیاز به عشق و علاقه دارد، برای تقویت تیم‌ها نیاز است در مسئولین نیز این علاقه بوجود آید تا رسیدگی‌ها در این زمینه بهتر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی‌که معاونت استان مرکزی را بر عهده داشتم از ظرفیت های موجود استفاده کرده و با هماهنگی ۱۱ صنعت سهام‌دار تیم صنعت را راه‌اندازی کردیم و معتقدیم که برای راه‌اندازی و تقویت تیم باید تلاش شود، به همین منظور به مدت ۱۰ سال برنامه‌ای داشتیم تا تیم فوتبال صنعت را از لیگ اول به لیگ برتر برسانیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: فوتبال ورزشی پرهیجان و نشاط‌آور است که سرمایه اجتماعی منطقه را تقویت خواهد کرد و موجب علاقه دوچندان جوانان به این ورزش می‌شود.

وی در خصوص فوتبال استان، گفت: آن‌طور که باید از من درخواست پیگیری مسئله فوتبال در استان نشده و احساس خلا که در استان داشتم، نبود تیم در لیگ برتر است، چرا که استان کرمانشاه توانایی رسیدن به آن را دارد.

بازوند کمبود اسپانسر را از حواشی فوتبال استان دانست و افزود: استان کرمانشاه با توجه به ظرفیت و استعدادهای خوبی را داراست با کمبود اسپانسر برای تیم‌های فوتبال مواجهه است.

استاندار کرمانشاه در رابطه با تیم راهیان، گفت: با تعاملات و بصورت دوستانه با فدراسیون مشکل موجود را می‌توان حل و فصل کرد، همچنین رفع مشکلات این تیم نیاز به یاری و کمک مدیران ورزشی دارد، چرا که در آینده می‌تواند برای استان افتخارآفرین باشد.

بازوند در خصوص فوتسال بانوان نیز، تصریح کرد: برای تیم بانوان هزینه کمتری نیاز است و خود می‌توانیم هزینه‌های مورد نظر را پرداخت کنیم و از آنجا که فوتسال بانوان دارای استعدادهای ویژه‌ای است باید بتوانیم ورزشکاران بومی را در تیم خود نگه داریم.

وی در پایان با اشاره به نبود زمین ساحلی مناسب در استان و علاقه‌مندی ورزشکاران به این رشته،  گفت: مدیران استانی وعده افتتاح زمین ساحلی را تا پایان سال آینده با امکانات و تجهیزات کامل  داده‌اند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر کرمانشاه فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای امروز (دوشنبه) به شکل رسمی تعداد سهمیه ایران در رقابت‌های آسیایی را مشخص کرد. بر همین اساس، لیگ برتر ایران در لیگ نخبگان ۱+۲ سهمیه و در سطح دوم باشگاه‌های آسیا یک سهمیه خواهد داشت تا ۳ تیم نخست لیگ برتر و قهرمان جام حذفی این سهمیه‌ها را کسب کنند.

پیش از این قهرمان جام حذفی، یک سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا را به خود اختصاص می‌داد اما حالا با تغییر فرمت رقابت‌های آسیایی، وضعیت سهمیه حاصل از قهرمانی در جام حذفی به ابهام تبدیل شده است.

در همین راستا مشخص شد که قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را کسب می‌کند. به عبارت ساده‌تر، دو سهمیه مستقیم لیگ نخبگان به تیم‌های اول و دوم لیگ برتر، یک سهمیه پلی‌آف به قهرمان جام حذفی و تک سهمیه سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم سوم لیگ برتر خواهد رسید.

البته در صورت کسب سهمیه یکی از تیم‌های حاضر در جام حذفی از طریق لیگ برتر و قهرمانی آن تیم در جام حذفی، سهمیه پلی‌آف لیگ نخبگان به آن تیم می‌رسد تا سهمیه مستقیم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا به تیم چهارم لیگ برتر برسد.

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • راه‌اندازی سه نیروگاه برق با ظرفیت ۵۸ مگاوات در صنایع بزرگ کرمانشاه
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال