Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز برگزار شد ورضا رودگر برای چهار سال دیگر در مسئولیت ریاست این هیئت ورزشی باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، این مجمع صبح امروز چهارشنبه برگزار شد ودر نهایت رضا رودگر تک کاندیدای احراز پست ریاست این هیئت با کسب 11 رأی برای مدت 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء استان البرز انتخاب و در سمت خود ابقاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرزدر این مجمع انتخاباتی با بیان اینکه استعدادیابی یکی از مهم ترین رکن های توسعه ورزش به ویژه در بخش قهرمانی محسوب می شود گفت: انتظار داریم در 4 سال آینده با برنامه ریزی منسجم تر و تلاش بیشتر شاهد شکوفایی و رشد روز افزون این رشته در استان باشیم.

مجتبی جانعلی افزود: رئیس منتخب هیئت می بایست نسبت به استفاده از ظرفیت صنعتی استان و پتانسیل بخش خصوصی برای کمک به این رشته و حضور در مسابقات کشوری به نحو احسن استفاده کند.

جانعلی با بیان این که " سانس های رایگان در اختیار هیئت قرار خواهیم داد " گفت: این آمادگی را داریم به هر مقدار که مورد نیاز بیماران خاص و پیوند اعضاء است، سانس رایگان در سالن ها و مجموعه های ورزشی در اختیار هیئت قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ارتباط و تعامل با فدراسیون، اداره کل و هیئت های شهرستان ها را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با هر آنچه که در توان و ظرفیت دارد از هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء حمایت خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیوند اعضا البرز مجمع انتخابات بیماری های خاص بیماران خاص و پیوند اعضاء هیئت ورزش بیماران خاص استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۲۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • از اولین پیوند کلیه در ایران تا حس و حال اهداکنندگان
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • اولین کنگره پیوند کلیه در بیمارستان فرهیختگان
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران