Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیری با اشاره به تدابیر اختصاصی ویژه تأمین میوه عید شهروندان کرجی با توجه به شرایط کرونا گفت: ۲۰ جایگاه موقت فروش میوه شب عید برای شهروندان کرجی راه اندازی می شود.

« احمد خیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص امکانات و تدابیری که ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برای رفاه مردم در نظر گرفته است گفت: ۲۰ جایگاه موقت فروش میوه شب عید برای شهروندان کرجی راه اندازی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رئیس ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج افزود: هر ساله ساماندهی مشاغل شهری و فرآوده های کشاورزی شهرداری کرج تدابیر ویژه ای را برای تأمین و توزیع میوه شب عید در نظر می گیرد. 

 

وی با اشاره به برپایی ۵۰ غرفه میوه در ۱۰ بازار شهرداری کرج با نرخ مصوب و با نظارت شهروندان بیان کرد: توصیه ما این است که با توجه به شرایط کرونا، شهروندان حضور خود را در بازارها به گونه ای تنظیم کنند که به شلوغی و ازدحام برنخورند.

 

راه اندازی ۱۰ بازار محلی با اهتمام و پیگیری شورای شهر کرج

 

خیری ایجاد بازارهای محلی با همکاری بخش خصوصی را از دغدغه های اعضاء شورای شهر کرج خواند و اظهار کرد: به صورت محله محور که در سال جاری ۱۰ محله با همکاری بخش خصوصی نیز بازارهای محلی راه اندازی می شوند. 

 

رئیس ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج در پایان خاطرنشان کرد: سازمان میادین تمام اهتمام خود را برای ارائه خدمات لازم با هدف رضایت شهروندان در نظر دارد و از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین در تمامی مناطق شهرداری کرج ۲ جایگاه مناسب برای ارائه میوه های پرفروش در نظر گرفته می شود.

 

 

پایان پیام/481

منبع: شبستان

کلیدواژه: جایگاه فروش میوه میوه شب عید احمد خیری تنظیم میوه شب عید توزیع میوه شب عید کشاورزی شهرداری کرج ساماندهی مشاغل شهری شهروندان کرجی میوه شب عید راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، رییس سازمان امور مالیاتی با انتشار اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم، از افزایش دو برابری نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل خبر داد.

محمدهادی سبحانیان، معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان امور مالیاتی کشور در حساب ایکس خود، تصویر نامه اصلاحیه ماده (۲) آیین نامه اجرایی موضوع ماده ۹۵ قانون مالیات‌های مستقیم را منتشر کرد و نوشت: خبر خوب ۳۸ ام، با پیشنهاد سازمان مالیاتی کشور و موافقت وزیر اقتصاد و دارایی، نصاب گروه بندی صاحبان مشاغل به دو برابر افزایش یافت؛ بنابراین اصناف و مشاغلی که فروش کالا در دو سال قبل آن‌ها کمتر از ۳۰ میلیارد تومان باشد، ملزم به نگهداری دفاتر و ارایه ترازنامه و صورت سود و زیان نمی‌باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • عدم الزام مشاغلی که فروش کمتر از ۳۰ میلیاردتومان بوده به ارایه دفاتر و ترازنامه
  • اجرای سومین مرحله طرح «محله من محله زندگی» در رحیم‌آباد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • سبزیجات در مدار گرانی+جدول
  • پرسنل حجمی و شرکتی شهرداری ارومیه ساماندهی و تعیین تکلیف شوند
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری