Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:57:49 GMT

احتمال وقوع ریسک بارش‌های سنگین پایتخت در پایان سال

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۳۶۰

احتمال وقوع ریسک بارش‌های سنگین پایتخت در پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید آرش حسینی میلانی صبح امروز در جلسه هماهنگی شهرداری تهران با شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با تصویب شورای شهر و همکاری شهرداری، شرکت آب و فاضلاب احداث ۲۷ مخزن اضطراری را امسال در دستورکار دارد البته اجرای این مخازن اضطراری با توجه به هدف‌گذاری انجام شده باید شتاب بیشتری به خود می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شرکت آب و فاضلاب، مشکلات بیرونی به ویژه تأمین ورق و مواد اولیه نقش اصلی را در این باره ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری به تعهدات خود در این موضوع عمل کرده و کمک‌های خود را انجام داده است. منابع مالی مصوب شورا نیز در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان تهران بوده است. با این حال، امیدواریم در سال آینده در این موضوع تسریع صورت بگیرد.

این عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با طرح این سوال که در فرایند اجرا چقدر بروکراسی وجود دارد، اظهار داشت: باید فرآیندهای بوروکراتیک را کاهش داده، در زمان صرفه‌جویی کرده و هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌های مسئول ایجاد شود تا بتوان در این زمینه کار را سریع‌تر پیش برد.

در این جلسه موضوع رفع مشکلات فاضلاب مجتمع‌های مسکونی منطقه ۲۲ مطرح و حسینی میلانی بر اقدام فوری جهت رفع مشکل تاکید کرد. در این رابطه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب به صورت ویژه یک برنامه عملیاتی را با همکاری شهرداری اجرا کند.

وی از احتمال وقوع شرایط کم‌آبی در تابستان آینده و همچنین ریسک بارش‌های سنگین در پایان سال ابراز نگرانی کرد و از مجموعه آب و فاضلاب و خدمات شهری خواست که در قالب کارگروه مشترک مدیریت بحران، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را در اسفند ماه انجام دهند.

به گفته رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری، اکنون هماهنگی و همکاری خوبی میان مجموعه مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب استان تهران وجود دارد. در این راستا، ضروری است اقدامات مشترکی که انجام شده، برای افکار عمومی در سطح مناسبی تشریح شود.

کد خبر 5149367 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران بارندگی شدید و آبگرفتگی شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش دفترچه بیمه ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی آیت الله سید ابراهیم رئیسی آموزش مجازی قوه قضاییه تذکرات شورای شهر شهرداری هوای سالم گردشگری شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان امروز دوشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب طرح جهاد آبرسانی در لرستان، اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی طرح در حال حاضر ۷۰.۲۵ است.

وی عنوان کرد: آبرسانی به ۷۰ روستای استان در قالب طرح جهاد آبرسانی انجام شده است و مابقی تا پایان دولت سیزدهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، گفت: با اجرای این طرح تعداد ۱۲۵ روستا با جمعیتی معادل ۷۱ هزار نفر تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان لرستان قرار خواهند گرفت.

اکبریان، بیان کرد: با رایزنی انجام شده در سطح وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفا کشور تلاش خواهیم کرد تعداد روستاهای برخوردار از این طرح را افزایش دهیم، پیش‌بینی ما این است که در مجموع این روستاها به ۳۰۰ مورد برسد.

وی افزود: قرارداد فاز دوم طرح جهاد آبرسانی استان به‌زودی نهایی می‌شود.

کد خبر 6098069

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • هواشناسی قزوین هشدار نارنجی صادر کرد
  • تکلیف‌نامه شهرداری تهران برای پارک‌های پایتخت چه می‌گوید؟
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • احتمال وقوع دوباره سیل در آذربایجان شرقی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان