Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:33:03 GMT

کشف ۳ کیلو گرم هروئین در اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۳۶۹۹

کشف ۳ کیلو گرم هروئین در اسدآباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ رضا زارعی جانشین انتظامی استان همدان گفت : ۳ کیلو گرم هروئین با لفافه در عملیات مشترک پلیس استان و شهرستان های بهار و اسدآباد کشف شد.

او افزود: در پی تلاش های اطلاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر و عملیات استان و همچنین رده های پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بهار و اسدآباد مشخص شد ، قاچاقچیان قصد انتقال موادمخدر از استان های مرکزی کشور به یکی از استان های غربی را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان همدان تصریح کرد : با انجام اقدامات اطلاعاتی و به موقع یک دستگاه پژو۴۰۵ حامل موادمخدر در این خصوص شناسایی و پس از تعقب و مراقبت های گسترده با شگردهای خاص پلیسی در ورودی شهر اسدآباد متوقف شد.

سرهنگ زارعی بیان کرد : در بازرسی از این خودرو ۳ بسته موادمخدر از نوع هروئین به مقدار ۳ کیلو گرم کشف، راننده دستگیر و خودرو نیز به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین انتظامی استان همدان در خاتمه با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی ،تاکیدکرد : اشراف اطلاعاتی پلیس با روحیه جهادی و کارکنان خدوم ، باعث شده که قاچاقچیان موادمخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی مواد مخدر قاچاقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد