Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تغییرات ایجاد شده در این فدراسیون را براساس اصل شایسته سالاری و در جهت پیشرفت و رشد این رشته ورزشی عنوان کرد.

مهدی حیدری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تغییرات ایجاد شده در ۹ کمیته نجات غریق و غواصی اظهار کرد: این تغییرات براساس شایسته سالاری انجام شده و افرادی در راس این ۹ کمیته قرار گرفته اند که از باتجربه ها و پیشکسوتان نجات غریق و غواصی بوده و توانمندی بالایی در این رشته ورزشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتصاب رواسی زاده در راس کمیته استعدادیابی که همزمان به عنوان رییس کمیته نجات غریق و غواصی فدراسیون دانش آموزی نیز فعالیت می کند، افزود: با انتصاب رواسی زاده در کمیته استعدادیابی به دنبال برقراری ارتباط با آموزش و پرورش و شناسایی نیروهای زبده از بین دانش آموزان علاقه‌مند به رشته نجات غریق و غواصی هستیم تا در آینده بتوانیم با سرمایه گذاری روی این افراد نیروهای جوان و باانگیزه ای را تربیت کنیم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی تصریح کرد: افرادی که برای پست های مختلف معرفی شده اند جزو چهره های شاخص و شناخته شده در نجات غریق و غواصی هستند که سبب رشد و پیشرفت این رشته در آینده خواهند شد.

حیدری همچنین از برگزاری دوره های آمادگی برای منجیان غریق نجات جهت دریافت "برگه های آمادگی" در اسفندماه خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال جاری به دلیل کرونا چون دوره های آمادگی برای منجیان غریق برگزار نشد، بنابراین اسفندماه این دوره ها در صورت کاهش کرونا به صورت حضوری و در صورت فراهم نبودن شرایط به شکل وبینار برگزار می شود تا منجیان غریق برگه های آمادگی خود را برای حضور در سواحل و استخرها دریافت کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از تجربیات کاندیداهای حاضر در انتخابات در  فدراسیون استفاده خواهید کرد؟ گفت: درب فدراسیون بر روی کارشناسان و افراد باتجربه این رشته باز است و ما با افتخار در خدمت آن ها هستیم، در حال حاضر نیز رضا زندی یکی از کاندیداها به عنوان مشاور عالی فدراسیون در امور حقوقی با ما همکاری دارد. 

حیدری پیرامون این پرسش که آیا از نظر اعتباری با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر؟ افزود:  با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حداقل بودجه خود را دریافت کردیم و تلاش می کنیم کمبود بودجه را که مشکل تمام فدراسیونهاست طوری مدیریت کنیم که برنامه های پیش بینی شده در تقویم ورزشی را به مرحله اجرا درآوریم.
رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در پایان همچنین از تغییرات در اعضای هیات رییسه فدراسیون خبر داد و گفت: برای معرفی اعضای هیات رییسه خود منتظر نتایج استعلام آنها از سوی وزارت ورزش و جوانان هستیم. البته اعضای هیات رییسه قبلی نیز زحمات زیادی را برای فدراسیون کشیده بودند، اما تصور می کنم فدراسیون در حال حاضر نیاز به نیروهای تازه نفس دارد تا با کمک آنها مسیر پیشرفت را نسبت به گذشته برای نجات غریق و غواصی ترسیم کنیم.

به گزارش ایسنا، اسامی ۹ سرپرست جدید این فدراسیون به شرح ذیل است:
 
۱_ رحیم عادل مقام به عنوان سرپرست کمیته امور استان ها
۲_ محمد رواسی زاده، سرپرست کمیته استعدادیابی
۳_ حبیب خمجانی، سرپرست کمیته آموزش
۴_ سیروس سوریان، سرپرست کمیته حقوقی
۵_ امیرحسین فروغ، سرپرست کمیته غواصی
۶_ صادق میرزانژاد اصل،  سرپرست کمیته فرهنگی
۷_ محمدجواد پذیرفته، سرپرست کمیته مسابقات
۸_ بیژن پیریابی، سرپرست کمیته پیشگیری از غرق شدگی
۹_ رضاخسروی، سرپرست کمیته همگانی. 

نکته مهم در  انتصابات اخیر، حضور پررنگ روسای هیات های نجات غریق و غواصی استانی است. از جمله این موارد می توان به روسای همدان، اردبیل، کرمان، البرز و آذربایجان شرقی اشاره کرد که در لیست سرپرستان جدید این فدراسیون به چشم می خورند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدی حیدری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی نجات غریق و غواصی سرپرست کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۳۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • تغییرات نیم‌فصل مس را نجات داد/ شاکله اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت