Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: ویروس جهش‌یافته انگلیسی شرایط را دشوار کرده و میزان پذیرش بیماران در قم افزایش چشمگیری یافته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمدرضا قدیر ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ما وضعیت استان را به‌طور کامل و با دقت بیشتری رصد می‌کنیم وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مردم مناسب نیست هرچند همه خسته شدیم ولی تا رسیدن واکسن باید به این پروتکل‌ها پایبند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیچ مجوزی برای برگزاری اعتکاف نداریم 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: شکایات بسیاری درزمینهٔ فعالیت غیربهداشتی تالارهای پذیرایی قم به ما رسیده است باید نظارت‌های بیشتری بر فعالیت این تالارها صورت گیرد.

وضعیت کرونایی در ‌استان ‌قم نگران‌کننده شدکشف یک نوع جدید دیگر از ویروس کرونا در انگلیسکرونایی انگلیسی به خوزستان رسید / موارد ابتلا در ‌"آبادان، خرمشهر و شادگان" تایید شد

قدیر افزود: در بحث اعتکاف هیچ مجوزی تاکنون برای برگزاری این مراسم صادر نشده است و ما با هرگونه تجمع مخالفیم در استان برخی مناطق در شرایط قرمز هستند باید به‌طور محلی محدودیت‌هایی در این مناطق اعمال شود در این مناطق که بروز بیماری بالا است باید حداقل مدارس به‌طور نسبی تعطیل شوند.

 تشکیل کمیته واکنش سریع در قم 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: ویروس جهش‌یافته عملکرد آن متفاوت و بسیار خطرناک است و مدت‌زمان ابتلا به آن اندک است و در مواردی فوری منجر به مرگ می‌شود.

قدیر افزود: این ویروس در کمین جوانان و کودکان است و باید بیشتر مراقبت کنیم و تنها روش مقابله همین ماسک زدن و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است استان قم در محوریت 17 استان کشور قرار دارد در حالی میزان ویروس جهش‌یافته در دیگر استان‌ها بالا رفته نگرانی ما را بیشتر کرده است.

به گفته وی، ما با کمک طرح شهید سلیمانی در حال رصد و شناسایی بیماران هستیم و برای مقابله با این ویروس کمیته واکنش سریع تشکیل‌شده است تاکنون هیچ موردی از ویروس انگلیسی مشاهده نشده ولی باید وضعیت شکننده قم را رصد کنیم.

انتهای پیام/454/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان

ایسنا/لرستان استاندار استان از پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان خبر داد.

ابوطالب شفقت امروز هفتم اردیبهشت‌ماه در جریان بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری که در دانشگاه لرستان برگزار شد اظهارکرد: بیش از ۳۵ هزار داوطلب در آزمون سراسری شرکت کردند که ۶۳ درصد آنها را جمعیت دختران تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: از مجموع این شرکت کنندگان در آزمون کمتر از ۳۰۰۰ نفر جذب دانشگاه‌های دولتی لرستان می‌شوند.

استاندار لرستان بیان کرد: امیدوارم نخبگان این آزمون در دانشگاه‌های معتبر کشور و همچنین دانشگاه‌های استان جذب شوند.

وی همچنین در بازدید از تقاطع غیر همسطح دانشگاه لرستان گفت: انتظار دارم به گونه‌ای این پروژه پیش رود که روز بیست و یکم اردیبهشت ماه یعنی یک روز قبل از برگزاری دور دوم انتخابات تردد از این پل را شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • واکنش ابطحی به تجمع برخی روحانیون قم با لباس نظامی
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • پس لرزه‌های تجمع روحانیون قم با لباس نظامی
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • ممنوعیت برداشت فرآورده‌های جنگلی و مرتعی بدون اخذ مجوز در دماوند
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین