Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فرارو، ری سول جو همسر رهبر کره شمالی که آخرین بار ۲۵ ژانویه ۲۰۲۰ به همراه کیم در تئاتری به مناسبت آغاز سال نو دیده شده بود پس از بیش از یک سال بار دیگر در یک مراسم جشن موسیقی دیده شد. تصاویری از رهبر کره شمالی و همسرش در این مراسم که به مناسبت جشن میلاد کیم جونگ ایل پدر کیم جونگ اون برگزار شد، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام حضور کیم و همسرش در سالن تماشاگران با صدای بلند برای آن‌ها هورا کشیده و تشویق کردند. در این مراسم سرودهایی حماسی و انقلابی خوانده شد.

اطلاعات چندانی از همسر کیم جونگ-اون در دسترس نیست. گمان می‌رود او بین سال‌های ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ متولد شده و در یک دانشگاه خارجی که افتخاری برای شهروندان کره شمالی است، تحصیل کرده باشد. ری و کیم سال ۲۰۰۹ پس از حمله قلبی پدر کیم جونگ-اون به سرعت ازدواج کردند. گمان  می‌رود ری سول جو یک پسر داشته باشد. همچنین گزارش‌هایی از تولد دو فرزند دیگر شنیده می شود، اما این‌ها هرگز تایید نشده‌اند.

کد خبر 585693 برچسب‌ها كيم جونگ اون کره شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كيم جونگ اون کره شمالی کیم جونگ اون کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: امروز و فردا آسمان صاف در برخی ساعات همراه با وزش باد و غبارآلود خواهد بود.

محمد جواد ترابیان با بیان اینکه تا روز سه شنبه، دمای هوا افزایش می‌یابد افزود: از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی به کشور، شاهد افزایش ابر و بارش باران خواهیم بود.

وی گفت: حداکثر دمای هوای شهر قم طی امروز و فردا ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شلوار عجیب و غریب کیم جونگ اون سوژه رسانه‌های جهان شد + تصاویر
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • هوای گرم و آفتابی تا نیمه هفته در مازندران
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش