Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:12:43 GMT

تمام گلزارهای شهدا در استان اردبیل ساماندهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۴۹۳۹

تمام گلزارهای شهدا در استان اردبیل ساماندهی می‌شود

به گزارش ایرنا ، یاسر شاهی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار خلخال افزود: در حال حاضر سه هزار و ۲۷۷ شهید در ۶۰۲ گلزار در مناطق مختلف این استان دفن شده‌اند و تاکنون ۵۰۴ گلزار شهدای استان ساماندهی شده است.

او اظهارکرد: از سال آینده ساماندهی گلزار شهدای شهری و روستایی با توجه به امضای تفاهم‌نامه با استانداری اردبیل با همکاری شهرداری‌ها ، دهیاران و بسیج سازندگی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی استان اردبیل نیز تاکنون ۲۶۱ تک گلزار ساماندهی نشده که از این تعداد ۴۰ مورد  تک گلزار شهید در شهرستان خلخال واقع شده است، گفت: ۲۵ درصد از گلزارهای شهدای استان دارای روشنایی برق و ۳۰ درصد نیز دارای تابلو می‌باشند.

شاهی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته تعداد قابل‌توجهی از جانبازان زیر ۲۵ درصد از حقوق و مستمری ماهانه برخوردار شدند، اظهارامیدواری کرد امسال نیز تعدادی از جانبازان واجد شرایط از این مزایا برخوردار شوند.

او بیان کرد: تا پایان دولت دوازدهم زمینه تامین زمین و احداث مسکن برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران در اردبیل فراهم می‌شود.

وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا گفت: امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از خاک میهن را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ایران و اسلام تقدیم کردند. 

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست از افزایش ۲ برابری اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان در سال آینده خبرداد و گفت: انتظار می‌رود با افزایش اعتبارات این نهاد طرح ساماندهی گلزارهای شهدا در خلخال و روستاهای این شهرستان تکمیل شود.

وی اظهارکرد: انتظار می‌رود در اجرای طرح ساماندهی تابلوها و تصاویر شهدای خلخال شهرداری‌ها ، دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با بنیاد شهید و امور ایثارگران داشته باشند.

استان اردبیل سه هزار و ۴۰۰ شهید و هزاران ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

برچسب‌ها خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا استان اردبیل گلزار شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا خلخال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهدا استان اردبیل گلزار شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول