Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی مرادی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ووشو استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران، ریاحی سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و سایر اعضا در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، ضمن تشکر از امیری رئیس سابق هیئت ووشو استان کرمان که چهارسال این سمت را عهده دار بود، گفت: ووشو از هیئت هایی بود که با کمترین حاشیه کار خود را انجام داد و خوشبختانه طی این مدت نیز عملکرد مطلوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین مدیرکل و نایب رئیس مجمع با اعلام اینکه امیری رئیس سابق هیئت ووشوی استان بنا به نظر خودشان از کاندیدا شدن در این دور انصراف داده اند، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

مرادی، حاجی زاده رئیس جدید هیئت استان را از قهرمانان این رشته ورزشی دانست و ابراز امیدواری کرد: رشته ورزشی ووشو در سطح 23 شهرستان استان کرمان فعال شود.

او تصریح کرد: کرمان پهناورترین استان کشور است که ظرفیت و پتانسیل خوبی از لحاظ شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی دارد و در حال حاضر 41 تیم لیگ برتری در بخش آقایان و بانوان از این استان در سطح کشور حضور دارند که این نشان از ظرفیت بالای شهرستان های کرمان در سطح کشور است.

مرادی از شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی به واسطه حمایت از تیم های لیگ برتری قدردانی کرد و افزود: رشته ورزشی ووشو با توجه به سابقه دیرینه ای که در استان کرمان دارد، می تواند یکی از رشته هایی باشد که در مجامع بین المللی و مسابقات سطح کشور حرفی برای گفتن دارد و ورزشکاران کرمانی قطعاً این شایستگی را دارند و می توانند در سطح کشور کسب عنوان کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با اعلام اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در کنار هیئت ووشوی استان کرمان است، از رئیس جدید این هیئت خواست: در نخستین گام، تعامل و ارتباط با شرکت های صنعتی و بنگاه های اقتصادی به منظور حمایت از این رشته ورزشی را در دستور کار خود قرار دهد تا این رشته ورزشی نیز مانند رشته های هندبال، کاراته، دوچرخه سواری و فوتبال از کمک های شرکت های صنعتی بهره مند شوند.

مرادی افزود: بعد از ریشه کنی ویروس کرونا، در بحث میزبانی رقابت های کشوری، اردوهای تیم ملی و کلاس های آموزشی اعلام آمادگی می کنیم تا بدین ترتیب به ارتقاء سطح ورزش استان کمک کنیم.

در پایان این مجمع انتخاباتی، معین حاجی زاده با کسب ۹ رای از مجموع ۱۶ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان ریاست هیئت ووشو استان کرمان انتخاب شد.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو مجمع انتخاباتی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان هیئت ووشو استان کرمان شرکت های صنعتی رشته ورزشی سطح کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟
  • (ویدئو) حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • ببینید | حاجی‌زاده: عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم درباره حمله سپاه به اسرائیل
  • آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات نظامی علیه اسرائیل + فیلم
  • کُرسی آینده‌پژوهی یونسکو به قزوین آمد