Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: قرارداد ۱۰ میلیون یورویی با پیمانکار بسته شده و تا آخر امسال نخستین چاه اکتشاف گاز در استان گلستان حفر می‌شود. - اخبار استانها -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  گرگان  اظهار داشت: عمده عملیات اکتشاف و استخراج نفت و گاز در جنوب کشور در حال انجام است و عملا در شمال کشور منابعی که ممکن است وجود داشته باشد نادیده گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در روزهای اخیر در دیداری که به همراه استاندار گلستان با وزیر نفت داشتیم بر موضوع اکتشاف نفت و گاز در استان و همچنین تسریع در عملیات انتقال دکل‌های حفاری از جنوب به شمال کشور رایزنی‌هایی انجام شد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیمانکار تقریبا از 6 ماه قبل کار خود را در محدوده محل اکتشاف نفت و گاز در منطقه گمیشان آغاز کرده و اقداماتی مانند جاده سازی و آماده سازی محل کمپ و محوطه اکتشافی نیز در حال انجام است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قراردادی که با پیمانکار منعقد شده به ارزش 10 میلیون یورو است که قرار است در مدت 290 روز کار حفر نخستین چاه اکتشافی را انجام دهد.

آخرین خبرها از اکتشاف نفت و گاز در استان گلستان/ دکل حفاری با تأخیر می‌رسداکتشافات جدید، منابع معدنی را به 60 میلیارد تن خواهد رساندنتایج ‌اکتشاف نفت و گاز مغان نیمه نخست سال 1400 نهایی می‌شود‌

وی گفت: طبق برنامه ریزی و قول‌هایی که پیمانکار داده با حمل کامل دکل حفاری این چاه تا آخر امسال حفر می‌شود. عملیات حفاری در این مرحله تا عمق سه هزار متر ادامه خواهد داشت.

سنگدوینی افزود: با وجود ثبت جهانی جنگل‌های ارزشمند هیرکانی، نخستین چاه اکتشاف گاز در این استان با نام چاه هیرکان حفر می‌شود. این چاه در 28 کیلومتری آق قلا و 45 کیلومتری گرگان حفر خواهدشد.

وی گفت: امیدواری زیادی برای یافتن میادین گازی در این منطقه وجود دارد و به نتیجه رسیدن عملیات اکتشاف، توسعه و تحول بزرگی را در اقتصاد استان گلستان ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/582/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اکتشاف نفت و گاز حفر می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!

یک شرکت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال از باشگاه پورتو در موضوع ‏پرونده انتقال مهدی طارمی به این باشگاه شکایت کرد. ‏

طرفداری | در حالی‌که قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است. ‏

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی ۲۳۰ هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان ۲.۵ میلیون یورو است. از طرف دیگر ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی ۵۰۰هزار یورویی از این باشگاه شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آنچه در پی صدور مجوز اکتشاف معدن سرچهان رخ می‌دهد
  • افزایش ۴۶ درصدی ارزش دلاری صادارت غیرنفتی از گمرکات استان گلستان
  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • افزایش ۱۰۰ درصدی اکتشاف سنگ آهن در معادن سنگان خواف
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!