Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:17:50 GMT

دوری ۲۰ روزه بونوچی از ترکیب یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۵۱۶۸

دوری ۲۰ روزه بونوچی از ترکیب یوونتوس

مدافع تیم فوتبال یوونتوس در حدود سه هفته به دور از مستطیل سبز خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گزارش داد؛ لئوناردو بونوچی که تیم فوتبال یوونتوس را در سفر به پرتغال برای رویارویی با پورتو در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کرده، روز گذشته (سه‌شنبه) در تمرین بانوی پیر دچار مصدومیت شده و بازی امشب دو تیم را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش؛ بونوچی 32 ساله که به لیست مصدومانی همچون خوان کوادرادو و آرتو ملو پیوست، به مدت 20 روز به دور از مستطیل سبز خواهد بود. آندره‌آ پیرلو برای این بازی مهم اما می‌تواند روی مدافعان دیگر خود یعنی مریح دمیرال، ماتیس دلیخت و جورجو کیه‌لینی حساب باز کند.

«کوریره دلو اسپورت» همچنین گزارش داد که وستون مک‌کِنی و آلوارو موراتا همچنان به لحاظ فیزیکی مشکلاتی دارند، اما هر دو برای این بازی در دسترس پیرلو هستند و می‌توانند در بازی رفت با پورتو به میدان بروند.

پیرلو: بونوچی و دیبالا مقابل پورتو بازی نمی‌کنند/ پورتو مانند اتلتیکو 8 نفره دفاع خواهد کرد

پورتو که مهدی طاری را در ترکیبش دارد، از ساعت 23:30 امشب در ورزشگاه دراگائو از راه‌راه پوشان تورین میزبانی می‌کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لئوناردو بونوچی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتو پرتغال یوونتوس لئوناردو بونوچی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پورتو پرتغال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی به جایگاه دلخواه برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی پس از اینکه در دیدار مقابل فامالیکائو حضور تعویضی در زمین داشت و یک گل به ثمر رساند، در دو مسابقه پیاپی پورتو برابر ویتوریا گیمارش و کاسا پیا در ترکیب قرار گرفت و توانست گلزنی کند، اما در بازی هفته قبل با اسپورتینگ لیسبون از جمع نفرات اصلی خارج شد که امشب دوباره وضعیت او تغییر کرده است.

ستاره ایرانی پورتو که در 20 مسابقه فصل جاری لیگ برتر پرتغال به میدان رفته و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، انگیزه زیادی دارد تا در مسابقه امشب مقابل شاوس و بازگشت به ترکیب تیمش دوباره بدرخشد و گلزنی کند.

مهدی طارمی بعد از اینکه در دو دیدار متوالی پورتو در ترکیب قرار گرفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، نیمکت نشینی غیر منتظره‌ای را در مسابقه هفته قبل برابر اسپورتینگ تجربه کرد که امشب دوباره به جمع 11 نفر اصلی برای دیدار با شاوس بازگشته است.

تیم فوتبال پورتو از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه مونیسیپال به مصاف شاوس رده هفدهمی که گزینه سقوط است، خواهد رفت و مهدی طارمی انگیزه زیادی دارد در این بازی پنجمین گل فصل خود را به ثمر رساند.

یاران طارمی با 19 پیروزی، 6 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 63 امتیازی و تیم سوم جدول هستند که سعی دارند همین جایگاه را حفظ کنند و سهمیه لیگ اروپا به دست بیاورند.

دیگر خبرها

  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • ترکیب احتمالی تیم‌های رم و یوونتوس
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • طارمی به جایگاه دلخواه برگشت
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس