Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@13:45:05 GMT

جایگاه هفتمی شهرداری گنبد تثبیت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۵۲۱۹

جایگاه هفتمی شهرداری گنبد تثبیت شد

شهرداری گنبد و پیکان تهران با پیروزی مقابل رقبا، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر مردان خاتمه دادند تا شاگردان عظیم جزیده سرمربی نماینده گنبد با این پیروزی جایگاه هفتمی خود را در جدول تثبیت کنند.

به گزارش برنا، هفته سیزدهم و پایانی دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (چهارشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه والیبال امروز میزبان دو تیم پیکان تهران و شهرداری قزوین بود؛ دیداری که در نهایت با نتیجه 3 بر یک و با ثبت امتیازهای (26 بر 24)، (25 بر 21)، (22 بر 25) و (25 بر 22) به سود شاگردان مرتضی عهدی تمام شد تا خودروسازان تهرانی که با این پیروزی 26 امتیازی شدند، فعلا بدون تغییر در جایگاه، در رتبه دهم باقی بمانند.

البته جایگاه قطعی پیکان بعد از انجام بازی هورسان رامسر و شهرداری قزوین مشخص خواهد شد. در طرف مقابل هم شهرداری قزوین به‌رغم این باخت (با داشتن 5 برد و 15 امتیاز) بازهم جایگاه دوازدهمی خود را حفظ کرد.

در این بازی اسماعیل مسافر بازیکن پیکان با کسب 20 پوئن، امتیازآورترین بازیکن مسابقه شد. آرمان رحیمی هم با کسب 15 پوئن، بهترین بازیکن تیم شهرداری قزوین بود.

این دیدار در مدت زمان 123 انجام شد و مجتبی بیداریان و جواد مرآتی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت بازی را برعهده داشتند. یونس حسن‌زاده و محسن ترابی هم تیم نظارت فنی و داوری را تشکیل دادند.

در بازی همزمان در سالن فدراسیون والیبال، شهرداری گنبد موفق به شکست خاتم اردکان با نتیجه 3 بر یک شد تا با کسب 12 برد و 38 امتیاز، جایگاه هفتمی خود را تثبیت کند.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در این بازی تنها در ست دوم موفق شدند با کسب امتیاز (25 بر 22) برنده باشند. ست‌های اول، سوم و چهارم بازی هم با امتیازهای (19 بر 25)، (19 بر 25) و (22 بر 25) به‌نام گنبدی‌ها ثبت شد. به این ترتیب خاتم اردکان با کسب 6 برد و 22 امتیاز و ایستادن در رده دهم، به کار خود در مرحله گروهی لیگ برتر مردان خاتمه داد.

در این بازی سعید آقاجانی با کسب 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن خاتم اردکان شد. رمضان صحبتی هم با 13 پوئن، بهترین بازیکن شهرداری گنبد لقب گرفت.

رقابت دوتیم یک ساعت و 58 دقیقه طول کشید. در ست دوم سعید آقاجانی بازیکن شماره یک خاتم اردکان کارت زرد دریافت کرد.

اصغر میرزایی، مهرداد شوشتری، محمد ابراهیم‌زاده و مسعود یزدان‌پناه، به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت مسابقه را برعهده داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال شهرداری قزوین شهرداری گنبد خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • خروج والیبال ایران از مسیر رشد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • دعوت ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی به تیم ملی والیبال