Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران کاهش قیمت مرغ را منوط به عرضه بیشتر در میدان بهمن و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار استان تهران با اشاره به تولید مرغ استان تهران اظهار داشت: ۸ درصد مرغ استان تهران، توسط خود استان و ۹۲ درصد دیگر از سایر استان های دیگر تامین می‌شود و متاسفانه مرغی که از استان های دیگر وصول می‌شود، بالاتر از قیمت مصوب است؛ اگر مرغ وصول شده از استان های دیگر، در استان تهران تحویل گرفته نشود به استان های دیگر فرستاده و باعث افزایش قیمت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی سپس گفت: برخی استان‌ها نا به جا، مرغ را بالاتر از نرخ مصوب قیمت گذاری کرده اند که این خود آشکارا تخلف است و حدود اختیارات تنظیم بازار استانی نیست؛ همراهی نکردن استان های دیگر در رعایت قیمت مصوب مرغ باعث بروز مشکلاتی در استان تهران می‌شود و لذا با توجه به اینکه تامین مرغ کافی در استان تهران نسبت به مرغ با قیمت های پراکنده اولویت دارد. بنابراین مجبوریم که مرغ ها را با هر قیمتی تحویل بگیریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها و برنامه حملی که به‌زودی تهیه می‌شود از طریق استانداری تهران هماهنگی های لازم جهت حمل مرغ‌ها از استان مبدا به مقصد میدان بهمن انجام می‌شود؛ معتقدیم اگر قیمت مرغ در میدان بهمن تعدیل شود، قیمت مرغ در سطح کشور تعدیل می‌شود.

عسگری با اشاره به آشفتگی قیمت مرغ در ۶ ماهه گذشته خاطرنشان کرد: مشکل تولید مرغ در استان تهران نداریم و تنها مشکل اختلاف نظر میان ستاد تنظیم بازار کشور و اتحادیه مرغداران کشور است که اتحادیه مرغداران اظهار می کنند قیمت مصوب بسیار کم است و ستاد تنظیم بازار کشور، این مسئله را نمی‌پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران استان تهران استان های دیگر تنظیم بازار میدان بهمن استان ها قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • محققان هشدار دادند؛ افزایش خطر میگرن با مصرف داروهای سوزش معده
  • ذخایر شکلات جهان در خطر است
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود