Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی از روند پیشرفت ساخت کارخانه نوآوری آفتاب استان در محل شرکت ماشین سازی اراک

به گزارش برنا از اراک ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با حضور در کارخانه نوآوری آفتاب (کارنا) واقع در شرکت ماشین سازی اراک از روند پیشرفت ساخت این کارخانه بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان فعالیت شرکت ها و استارتاپهای مستقر در این مجموعه قرار گرفت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدفرخی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در این بازدید ضمن اعلام آمادگی برای هرنوع همکاری در پیشبرد روند اجرایی این کارخانه به بررسی ‌راهکارهای رفع موانعِ ساخت کارخانه نوآوری استان پرداخت و خواستار شتاب‌بخشیدن به این پروژه و اعلام برنامه زمانبندی برای تکمیل آن شد.

علیرضا معدلی، مدیر پروژه کارخانه نوآوری آفتاب نیز با اشاره به اختصاص یک فضای ۸ هزار متری و همچنین فضای ۱۸ هزار متریِ مجتمع آموزش ماشین‌سازی اراک به این کارخانه، درخصوص امکانات این مجموعه گفت: با توجه به اینکه شرکت ماشین‌سازی اراک به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان مادر تخصصی کشور مطرح می باشد و از امکانات تولیدی بسیار خوبی برخوردار است؛ امکان مشارکت با شرکت‌های کوچک را در زمینه‌های مختلف به ویژه ساخت تجهیزات داراست که موضوعی برد- برد برای این مجموعه ها محسوب می شود.

شایان ذکر است کارخانه نوآوری ماشین سازی اراک اولین کارخانه نوآوری در غرب کشور است که در نتیجه تفاهم نامه چهارجانبه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری مرکزی، ماشین سازی اراک و پارک علم و فناوری استان مرکزی در شهریور ماه سال گذشته با حضور دکتر ستاری در محل مرکز آموزش ماشین سازی اراک راه اندازی شده و هدف از راه اندازی این واحد، توسعه فرآیند کسب و کار، تجمیع منابع، تسهیل رشد کسب و کارها و افزایش شانس موفقیت آنها می باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سعید فرخی استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی به صورت رسمی در اراک افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دفتر سرپرستی خبرگزاری ایمنا در استان مرکزی در مراسمی روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران خبرگزاری ایمنا و جمعی از مدیران دستگاه‌های استان به‌طور رسمی افتتاح شد.

کد خبر 749573

دیگر خبرها

  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • آمادگی برای مدیریت بارندگی در اهواز
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • دفتر نمایندگی خبرگزاری ایمنا در اراک افتتاح شد
  • اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری‌های معدنی با ایران