Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان از کمک بیش از ۳۱ میلیارد ریالی به خانواده زندانیان نیازمند کرمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد. خبرگزاری میزان - اکبر افضلی، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان در نشست هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان کرمان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۱ میلیارد و ۴۷۱ میلیون و ۳۳۹ هزار ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان نیازمند کرمان اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان خاطرنشان کرد: در راستای کمک به خانواده زندانیان نیازمند طی سال جاری تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال پرداخت مستمری ماهیانه و کمک بلاعوض انجام شده است.

وی به توزیع سبد‌های کالا به مبلغ ۵ میلیارد و ۳۲۹ میلیون ریال در بین خانواده زندانیان نیازمند نیز اشاره و بیان کرد: به منظور ارائه خدمات آموزشی مانند خرید لوازم التحریر و تبلت و پرداخت شهریه دانشگاه فرزندان مددجو ۴ میلیارد و ۲۵ میلیون ریال هزینه شده است.

افضلی اظهار کرد: زمینه آزادی ۴۱ نفراز زندانیان بدهکار مالی زندان کرمان نیز با پرداخت بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۶۹ میلیون ریال فراهم شده و این افراد در قالب طرح شهید سلیمانی از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان گفت: به منظور توسعه اشتغال خانگی خانواده‌های مددجویان نیازمند و کمک به تهیه جهیزیه فرزندان مددجویان و تهیه وسایل مورد نیاز منزل مانند (اجاق گاز، کولر، بخاری، آبگرمکن، تلویزیون و یخچال) نیز یک میلیارد و ۴۴۳ میلیون ریال طی سال جاری هزینه شده است.   بیشتر بخوانید: اشتغال پایدار زندانیان و حمایت از اشتغال خانواده مددجویان در دستور کار است وی به پرداخت ۱۸۱ میلیون و ۴۷۸ هزار ریال به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان اشاره و عنوان کرد: همچنین با معرفی ۳۱ خانواده زندانی به بانک جهت دریافت وام خود اشتغالی مبلغ ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال به آن‌ها پرداخت شده است.

افضلی پیگیری ثبت نام رایگان فرزندان محصل زندانی از طریق آموزش و پرورش، پیگیری درمان خانواده‌های زندانیان از طریق موسسات خیریه، پرداخت هزینه‌های مربوط به سکونت منزل مددجویان و خرید مواد شوینده و کمک به ارتقای وضعیت بهداشتی زندان را از دیگر اقدامات انجمن حمایت زندانیان کرمان در سال جاری برشمرد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان با اشاره به اینکه ۸۹۰ خانواده نیازمند تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان کرمان هستند، گفت: انجمن حمایت زندانیان کرمان بدون بودجه دولتی و با همکاری هیات مدیره و کمک خیرین در راستای حمایت از مددجویان و خانواده آن‌ها فعالیت می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افزایش همکاری خیران با انجمن حمایت زندانیان کرمان زمینه را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مددجویان و خانواده آن‌ها فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ برچسب ها: انجمن حمایت از زندانیان دادگستری کرمان کمک به زندانیان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انجمن حمایت از زندانیان دادگستری کرمان کمک به زندانیان خانواده زندانیان نیازمند میلیون ریال سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند