Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: در شرایط عادی براساس آمار در زندگی ماشینی ما حدود 70 درصد افراد بالغ فعالیت جسمانی مناسب نداشتند و اکنون کرونا بیشترین اثر از بُعد فیزیکی و روانی بر فعالیت‌های ورزشی دانشجویان گذاشته است.

دکتر"احمدرضا پیش‌بین" ظهر امروز 29 بهمن‌ماه در آئین تجلیل از مقام آوران هفتمین دوره مسابقات قهرمانان کشوری آمادگی جسمانی دانشجویان دحتر و پسر در کرمان گفت: استان کرمان ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد و در برنامه‌های دانشگاه پیش قدم بوده و فعالیت‌های بسیار خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایط عادی براساس آمار در زندگی ماشینی ما حدود 70 درصد افراد بالغ فعالیت جسمانی مناسب نداشتند و اکنون کرونا بیشترین اثر از بُعد فیزیکی و روانی در فعالیت‌های ورزشی دانشجویان گذاشته است لذا از بسترهای فضای مجازی برای افزایش نشاط و توانمندی در دانشجویان استفاده کردیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه فعالیت‌های تربیت بدنی را از نیمه دوم سال جاری در فضای مجازی آغاز کردیم، افزود: توانمندی، چابک‌سازی و داشتن انرژی لازم از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی در فضای مجازی بوده و اینکه از بعد روانشناسی در افراد احساس نشاط ایجاد کنیم.

وی با بیان این مطلب که حدود 20 استان در این رویداد مشارکت داشتند، تصریح کرد: شواهد حاکی از این است که این ویروس منحوس به این زودی از سر دانشگاه‌ها دست برنمی‌دارد، بنابراین برای سال 1400 این روند باید تقویت شود و امیدواریم که در نیمه دوم سال آینده فعالیت‌های دانشگاه به صورت حضوری برگزار شود ولی نباید در پساکرونا فعالیت‌های خود را در فضای مجازی قطع کنیم.

پیش‌بین تصریح کرد: فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در دوران شیوع کرونا متنوع‌تر و بیشتر شده و در این دوره بیش از 120 برنامه در بستر فضای مجازی شکل گرفته و این در حالی است که در گذشته حدود 80 برنامه داشتیم.

به گزارش ایسنا، "محسن شمسی" رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمان نیز در این آئین گفت: استان کرمان میزبان این مسابقات بوده و 91 نفر در این مسابقات شرکت کردند که 21 نفر آنها خانم و مابقی آقا بوده‌اند.

"یوسف‌پور" مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور نیز در این جلسه گفت: باتوجه به شیوع کرونا مسابقات به صورت مجازی برگزار شدند، اظهار کرد: در منطقه 8 کشور در مسابقات آمادگی جسمانی از استان سیستان بلوچستان یک نفر، هرمزگان شرکت‌کننده‌ای نداشته و از استان کرمان 11 نفر شرکت کردند.

وی بیان کرد: علمی کاربردی‌های استان کرمان انجمن ورزشی دارند و استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان هر کدام یک انجمن ورزشی دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی فعالیت های ورزشی استان کرمان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد