Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@14:17:04 GMT

سعید الهی: این رسم انقلابی‌گری و عدالتخواهی نیست

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۶۰۵۰

سعید الهی: این رسم انقلابی‌گری و عدالتخواهی نیست

مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود.

به گزارش مشرق، پس از انتشار نقدهای سازمان یافته و غیرعلمی درباره سریال دادستان، از سوی یک جریان «شبه‌انقلابی» در فضای مجازی، مسعود ده‌نمکی به این رویدادها واکنش نشان داد(اینجا بخوانید).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه واکنش به این جریان مشکوک سعید الهی کارشناس فرهنگی با هشتگ #دادستان نوشت:  مبادا که در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، جریان نقدِ تولیدات سینمایی و تلویزیونی به اهرم فشاری برای تسویه حساب های جناحی و فردی و بین‌ نسلی تبدیل شود. نه به تخریب های غیرمنصفانه و نه به تمجیدهای غیرعادلانه از یک اثر در رسانه هایتان!این رسم انقلابی گری و عدالتخواهی نیست.

لازم به ذکر است که این جریان مشکوک انقلابی‌نما در سال‌های اخیر اقدام به تخریب بسیاری از شخصیت‌های برجسته فرهنگی کرده است.

سال‌ گذشته در همین ایام، پس از آنکه وحید جلیلی در مناظره با محمد قوچانی توانست طرف مناظره را وادار به قبول بسیاری از کاستی‌های فرهنگی سینماگران کند، فردی که امسال گاهی در پشت پرده و گاهی به صورت علنی سکان جریان تخریب ده‌نمکی در دست دارد، با دستمایه قرار دادن «نقد سریال» هجمه گسترده‌ای را همراه با همفکرانش علیه کارگردان «دادستان» کلید زده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا محمد قوچانی سعید الهی مسعود ده نمکی وحید جلیلی مسعود ده نمکی دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • عمارت «شجاع‌السلطنه» بهار در دو قدمی تخریب
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس