Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی گفت: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود حماسه‌سازان ایثار و شهادت در جامعه را تربیت کردند و امروز بزرگترین الگوی مادران و همسران جامعه برای تربیت فرزندان، مادران شهدا هستند. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک ، سرهنگ محمد صادقیان ظهر امروز در دیدار با خانواده معظم چهار شهید والامقام در اراک با اشاره به شهدا اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب امام حسین(ع) هستند که با تاسی از فرهنگ عاشورا حماسه‌آفرین شدند و امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطر این عزیزان می‌تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خانواده معظم شهدا از بزرگترین سرمایه خود برای برقراری امنیت در کشور گذشتند و امروز وظیفه داریم به عنوان یک رسالت تکریم و تجلیل از مقام آنها را به خوبی به جا آوریم.

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان مرکزی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا سند افتخار ملت ایران هستند و خدمت به این عزیزان خدمت به شهدا و نظام اسلامی است و نباید در این مسیر کوتاهی کنیم.

تکریم خانواده شهدا نشانه پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی استمعاون ناجا: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران زمینه‌ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفرمانده سپاه کردستان: تکریم خانواده شهدا اولویت مدیران باشد

صادقیان بیان کرد: مادران شهدا با تربیت فرزندان خود حماسه‌سازان ایثار و شهادت در جامعه را تربیت کردند و امروز بزرگترین الگوی مادران و همسران جامعه برای تربیت فرزندان، مادران شهدا هستند و باید به درستی به جامعه معرفی شوند.

وی ادامه داد: شهید والامقام قاسم جلیلوند از فرماندهان انقلابی و دلاور ارتش بود که عمر بابرکت خود را در راه دفاع همه‌جانبه از مردم و نظام اسلامی گذاشت و افتخارات زیادی را برای کشور و ارتش به ثبت رساند و امروز همه کادر ارتش با افتخار راه این شهید بزرگوار را با قوت دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/712/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تربیت فرزندان ایثار و شهادت مادران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ استاندار استان مرکزی در این مراسم با تبریک روز معلم به معلمان استان گفت: همت معلمین نجات دهنده آینده غیرقابل پیش بینی است و این معلمان هستند با تربیت صحیح فرزندان این کشور می‎توانند آینده ساز شوند.
مخلص الائمه معلمان را همراه همیشگی ما از دبستان تا دانشگاه و مراتب علمی بالاتر دانست و افزود: هر چه بتوانیم در مسیر رفع مشکلات فرهنگیان قدم برداریم آینده بهتری را می‌توانیم پیش رو داشته باشیم گرچه معلمان امروز با وجود تنگنا‌ها همچنان برای تربیت نسل امروز تلاش می‌کنند.
مولوی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار معلم در دو هزار مدرسه استان مرکزی فعالیت دارند گفت: علاوه بر برگزاری برنامه‌هایی برای گرامیداشت مقام معلم در نواحی آموزش و پرورش در شهر‌های مختلف، مراسم‌هایی توسط دانش آموزان در بیش از دو هزار مدرسه استان نیز برگزار می‌شود.
در ادامه از معلمان نمونه مدرسه حکمت تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دعوت خانواده شهدا از مردم برای شرکت دراجتماع مردمی درگلستان شهدا
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • ارتقا دانشی و عملیاتی در حوزه اخلاق نیاز جامعه امروز است
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی