Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

کشف ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در امیدیه

سرهنگ علیرضا میر رضایی فرمانده انتظامی امیدیه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه سمند در نزدیکی سه راهی "فلور" بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند و در بررسی مأموران پلیس مشخص شد، خودرو مذکور حامل بار موادمخدر بوده که بر اثر واژگونی یکی از سرنشینان فوت و متهم دیگر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۱۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در شوشتر

سرهنگ روح اله بیگدلی فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر به مدت یک هفته از سوی عوامل انتظامی این فرماندهی اجرا شد و در این طرح ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر همراه با آلات و ادوات استعمال مواد کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

پلمپ ۱۶ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار داشت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان، ماموران پلیس امنیت عمومی به صورت محسوس و نامحسوس از ۴۰ واحد صنفی شهرستان بازدید کردند و در این رابطه ۱۶ واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمب و پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

او ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف پرونده جعل اسناد مالکیتی در اهواز

سرهنگ سهراب حسین نژاد رئیس پلیس آگاهی خوزستان بیان کرد: در مراجعه یک شهروند به پلیس آگاهی و با موضوع شکایت علیه اشخاصی که با جعل اسناد مالکیتی از او کلاهبرداری کردند، با توجه به اهمیت موضوع پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم ۱۶ متهم مرتبط با این پرونده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی پرونده جعل شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حسین نژاد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم قبل از انجام معامله ابتدا سند مالکیت آن را رویت و به محل مراجعه و ملک مورد نظر را با سند مطابقت دهند و از هویت کامل و صحیح فرد مقابل اطمینان حاصل کنند.

دستبند پلیس دزفول بر دستان سارق اماکن خصوصی

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و مأموران پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی یک سارق حرفه‌ای در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کرد.

او با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت اماکن خصوصی از نقاط مختلف شهرستان دزفول اعتراف کرد، ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سارقان به‎ عنف در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به‌عنف در سطح این کلانشهر، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ سارق به‌‎ عنف را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضائی به مخفیگاهشان اعزام شدند.

او با بیان اینکه حین انجام عملیات دستگیری، یکی از سارقان با سلاح سرد به ماموران پلیس حمله ور شد که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح پای فرد مورد نظر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و هر ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ دستگاه تلفن همراه مسروقه و یک قبضه چاقو کشف شد.

سرهنگ دالوند با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۷ فقره سرقت به‎عنف و ۱۹ فقره سرقت عادی اعتراف کردند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده و تحویل به مرجع قضائی با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کشف کالای خانگی قاچاق در شادگان

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: با هدف تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید ملی، ماموران پلیس آگاهی شهرستان شادگان طی ۲۴ ساعت با اقدامات اطلاعاتی ۲ انبار دپو لوازم خانگی قاچاق را در یکی از مناطق شناسایی کردند.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی شادگان با هماهنگی مرجع قضائی به محل‎های مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده ۱۶۱ دستگاه پنکه زمینی، ۳۵۳ دستگاه پنل کولر، ۴۸ دستگاه موتور کولر، ۱۲ عدد اتو بخار دستی، ۱۰۴ دست سرویس قابلمه، ۳۱۳ دستگاه مایکروفر، ۶۰ دستگاه یخچال، ۱۸ بسته قاشق و چنگال و ۵۷ دستگاه ظرفشویی فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به پلمب انبار‌های مذکور، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در ادامه ۲ دستگاه خودروی ایسوزو حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از بار آن‌ها ۵۷۴ کارتن نوشیدنی انرژی زا قاچاق به ارزش ریالی ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد و ۴ متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع موادمخدر دستگیری سارق ماموران پلیس آگاهی پس از تشکیل پرونده فرمانده انتظامی مرجع قضائی مواد مخدر فقره سرقت قرار گرفت کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام

ایسنا/ایلام فرمانده انتظامی استان ایلام از اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا  و کشف ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال  کالای قاچاق  وتوقیف ۹ دستگاه خودروی شوتی در ایلام خبر داد.

سردار «جمال سلمانی » در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا وارز با اولویت واپایش انبارها ، محل دپو کالای قاچاق و برخورد با خودروهای شوتی در سطح استان مقادیر قابل توجهی کالای اساسی کشف شد.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی دستگاه قضایی یک انبار بزرگ کالای اساسی که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش کارکنان انتظامی ۹ دستگاه خودرو موسوم به شوتی که حامل کالاهای فاقد مجوز قانونی بودند را شناسایی، توقیف کردند.
فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا ۱۰ متهم دستگیر شد، بیان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.
به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام، سردار سلمانی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالا های مکشوفه را ۴۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال اعلام کردندتصریح کرد: هموطنان می توانند اخبار و اطلاعات خود درخصوص قاچاق کالا، احتکار، اختلاس و دیگر جرایم و مفاسد اقتصادی با شماره ۰۹۶۳۰۰درمیان بگذارند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه