Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال گفت: میلیچ، وریا غفوری و هر بازیکن دیگری بازیکن ما است. من به عنوان سرمربی تیم حق دارم یک بازیکن را در زمین بگذارم و یک بازیکن را نیمکت نشین کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ابتدا از فکری در مورد میلیچ سوال شد و خبرهایی که کاظم قیم در مورد بازگشت او به ایران داده است که او به این شکل به آن پاسخ داد: آقای قیم چه کاره است؟ اصلا این مساله به ایشان چه ربطی دارد؟ قیم آبدارچی باشگاه هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پول میلیچ را نداده اند و از نظر قانونی قرارداد خود را فسخ کرد و رفت.

در ادامه یکی از هواداران سوال پرسید که مگر دیاباته پول گرفته؟ چرا او نرفته است؟ سرمربی استقلال به این شکل به آن پاسخ داد: اصلا چنین چیزی درست نیست. اگر می خواهید من حرف بزنم گوش بدهید و اگر نه بگویید از سمت چه کسی به تمرین استقلال آمده اید. میلیچ، وریا غفوری و هر بازیکن دیگری بازیکن ما است. من به عنوان سرمربی تیم حق دارم یک بازیکن را در زمین بگذارم و یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. یک بازی میلیچ را می گذارم، یک بازی نادری و در بحث فنی من حق دارم ترکیب را انتخاب کنم. ایشان پولش را نگرفت و رفت. هر بازیکنی حق دارد پولش را بخواهد، مخصوصا یک بازیکن که از خارج می آید، او که مثل بازیکنان دیگر استقلالی نیست. پولش را بدهند و برگردد، خوب بود من نوکرش هم هستم و در ترکیب اصلی به او بازی می دهم.

سرمربی استقلال در مورد ضعف کادرفنی تیمش هم گفت: آقایان بازیچه دست پیج ها و یکسری از رسانه ها نشوید. یکسری مربی هستند که هیچ کجا تیم ندارند ولی این پیج ها می گویند آنها را بگیرید، چون میانه آنها با فضای مجازی خوب است. اگر خوب هستند چرا تیم ندارند؟ قربانعلی پور دکترای تربیت بدنی دارد و از بهترین مربی های تمرین دهنده است اما یک نفر از او حمایت نمی کند. باید یک مربی کار کند. چرا قربانعلی پور که رسانه ای نیست حمایت نمی شود ولی ایکس و ایگرگ که در فضای مجازی هستند حمایت می شوند؟ عقل خود را دست یکسری از کاسبان مجازی ندهید. ما طرفدار تیم هستیم و عقل تان را دست کاسبان ندهید. روزی که آمدیم گفتند استقلالی ترین نیمکت تاریخ و صدرنشین شدیم و یک نفر حمایت نکرد. هفته دوم باختم گفتند برو، چرا عقل تان را دست یکسری می دهید؟ من بروم، مربی جدید امروز معجزه می کند؟ چرا تیم های دیگر از مربی هایشان حمایت می کنند؟  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمود فکری استقلال میلیچ یک بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس

سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس