Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ آیت‌الله محمود رجبی به‌عنوان رئیس جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مراسم معارفه آیت‌الله محمود رجبی به‌عنوان رئیس جدید موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) ظهر امروز در تالار موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

آیت الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، اساتید حوزه علمیه و اعضای موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله رجبی رئیس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در این مراسم اهتمام و دغدغه‌های آیت‌الله مصباح یزدی نسبت به تعالی و رشد این مؤسسه آموزشی و پژوهشی را موردتوجه قرارداد و بیان کرد: آیت‌الله مصباح یزدی در پیام خودشان به رهبر انقلاب تأکید کرده بودند که مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود، پیشرفت‌های آن رکود و کاهش نیابد و همچنان هر چه‌بهتر مسیر بالندگی را بپیماید.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله مصباح یزدی در ساری برگزار شدمختصری در باب سیمای فکری آیت‌الله مصباح یزدی؛ منتقد نظری تجدد با رویکرد انضمامیگفتگوی تسنیم با محصولی | نحوه تعیین جایگزین علامه مصباح/تشریح سازوکار و 10 شاخص پایداری برای انتخابات 1400‌/ معرفی اصلحی که امکان رای آوری نداشته باشد کار لغوی است

در حکم رهبر معظم انقلاب که حجت‌الاسلام محمدی عراقی رئیس دفتر رهبر انقلاب در قم آن را قرائت کرد حجج‌اسلام محمود رجبی، غلام‌رضا فیاضی، محمدی عراقی، علی مصباح یزدی و مجتبی مصباح یزدی را به‌عنوان هیئت‌امنای جدید موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) منصوب شدند.

در این مراسم از 2 کتاب تاریخچه مبارزات سیاسی و سابقه علمی مرحوم آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی (ره) و جرعه‌ای از کوثر مصباح رونمایی شد.

انتهای پیام/452/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آموزشی و پژوهشی امام خمینی پژوهشی امام خمینی ره آیت الله مصباح یزدی جدید موسسه آموزشی رئیس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد / معرفی جوان‌ترین و پیرترین استاد
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • اسامی اساتید نمونه کشوری منتشر شد/معرفی جوان ترین و پیرترین استاد
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • مناظره در باره نقش مردم در حکومت در دیدگاه های آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مرتضی مطهری
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند