Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت فرانس فوتبال گفتگوی مفصلی با هانسی فلیک، مربی بایرن انجام داده است و با این مربی در مورد روزهای حضورش در بایرن، مربیان مورد علاقه و مسائل مختلف دیگری صحبت کرده است.

هانسی فلیک مربی تیم بایرن مونیخ گفتگویی با فرانس فوتبال انجام داده است که بخش هایی از آن را می خوانید:

در مورد رویکردش هنگام قبول هدایت بایرن

وقتی هدایت بایرن را قبول کردم، برایم مهم بود که بازیکنان حس کنند به آنها اطمینان دارم و خودشان هم به توانایی هایشان ایمان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(در مقایسه با دوران نیکو کواچ) تغییرات زیادی در تیم ایجاد نکردم. به همراه کادر فنی ام تنها تغییراتی کوچک ایجاد کردیم.

در مورد تغییرات ایجاد شده  

فشرده تر بازی کردیم و در حمله به سمت دروازه حریف ریسک بیشتری کردیم. دوباره بر بازی ها مسلط شدیم. همه چیز از بازی مقابل المپیاکوس شروع شد اما تغییرات اصلی بعد از بازی با دورتموند بود. می توان این بازی را نقطه عطف تیم نامید.

 

در مورد این که تسلط بایرن بر سایر تیم ها به ضرر بوندس لیگا است

اتفاقا فکر میک نم بوندس لیگا به تازگی شرایط خیلی بهتری پیدا کرده است. ولفسبورگ و فرانکفورت تبدیل به تیم های باکیفیتی شده اند. لورکوزن و لایپزیش هم توانایی بالایی دارند. ضمن این که نباید دورتموند و گلادباخ را نیز فراموش کرد. 

معتقدم فوتبال جذاب و چشم نوازی در بوندس لیگا بازی می شود و صادقانه می گویم هیچ ترسی از تیمی دیگر از لیگ کشور دیگر نداریم.

در مورد قهرمانی های ادامه دار بایرن مونیخ

بازیکنانم دوست دارند هر فصل قهرمان بوندس لیگا شوند و تا هر وقت که ممکن است به روند باورنکردنی که دارند ادامه دهند و تاریخ سازی کنند.

در مورد سران باشگاه

اکثر سران بایرن دوران فوق العاده ای در دوران فوتبال داشته اند و نه تنها در بالاترین سطح بازی کرده اند بلکه تاریخ باشگاه را شکل داده اند. همه آنها می دانند چطور در شرایط سخت خونسرد باشند و کاری کنند که همه از مسیری واحد پیروی کنند. این همان چیزی است که بایرن را تعریف می کند. 

در مورد تاکتیک هایش

 اصرار زیادی دارم که بازیکنان هجومی به عقب برگردند و در دفاع به سایرین کمک کنند. همچنین بازیکنان دفاعی نیز هر وقت توانستند باید جلو بروند. هر کس باید به وظیفه خودش عمل کند. تنها در صورتی می توانیم موفق شویم که مانند یک تیم عمل کنیم.

در مورد کومان

کینگزلی در فرمی باورنکردنی است، خوشحالم که می بینم گل می زند یا پاس گل می دهد. او بدون شک یکی از بهترین بازیکنان در پست خودش است و بدون توپ هم تلاش زیادی برای تیم می کند. کومان در حال تبدیل شدن به بازیکنی کامل است اما هنوز هم می تواند بیشتر پیشرفت کند. 

در مورد مربیانی که الهام بخش او بودند

مربیان زیادی در فوتبال هلند را دنبال و ستایش می کنم. فوپه د هان، یوهان کرایوف و لوئیس فن خال. ضمن این که تمرینات آرسن ونگر در آرسنال را نیز دنبال می کردم. همیشه از فلسفه ونگر به خصوص در مورد حمله لذت می بردم.  آرسن همیشه برای صحبت با همکاران جوان ترش در دسترس بود. زمانی که با بازیکنانی نظیر دنیس برگکمپ، تیری هانری، پاتریک ویرا و روبرت پیرس بازی می کرد، سبک تیمش را دوست داشتم. آنها فوتبال واقعا جذابی ارائه می دادند. ونگر را واقعا ستایش می کنم.

در مورد این که کدام یک از مربیان کنونی را دوست دارد 

پپ گواردیولا در 10، 15 سال اخیر تاثیرش را بر فوتبال گذاشته است. ضمن این که در روش خود نیز تغییراتی ایجاد کرده است. باید به ژوزه مورینیو نیز اشاره کرد که توانسته در کشورهای مختلف به عناوین قهرمانی زیادی برسد و این کار اصلا آسان نیست.

 در مورد دفاع از عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان

از نظر من لفظ دفاع از قهرمانی بار منفی دارد. می خواهم قهرمان شوم نه این که از چیزی دفاع کنم. قهرمانی ما در لیگ قهرمانان سال گذشته دیگر به تاریخ پیوسته است. به همین خاطر دیگر جامی نداریم که بخواهیم از آن دفاع کنیم. دوباره از نقطه صفر شروع کردیم و همه کار می کنیم تا دوباره پیش برویم. بردن عامل انگیزه بخش ماست.

اخبار داغ 

پزشک یا شاخ مجازی؟ | نقدی بر لایوهای اینستاگرامی پزشکان بر بالین چهره های معروف یاران انصاریان و میناوند - منتخب 98 / گزارش تصویری خودکشی دختر ورزشکار تهرانی به خاطر پسر عمه بد سرشت | او مدال آور بود! ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت باشگاه پورتو برای بازی با یوونتوس از ایرانی ها کمک خواست فحاشی رکیک پیکه و گریزمان به یکدیگر در جریان بازی با پاری سن ژرمن!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم

قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از اینکه آرسنال هنوز در کورس قهرمانی لیگ برتر است، خوشحال است.

طرفداری | لوییس همیلتون، قهرمان سرشناس بریتانیایی فرمول یک، طرفدار سرسخت باشگاه آرسنال است.

به گزارش سایت GOAL، لوییس همیلتون، فوق ستاره فرمول یک و هوادار آرسنال، از اینکه توپچی‌ها بار دیگر برای قهرمانی لیگ برتر رقابت می‌کنند، خوشحال است. این راننده بریتانیایی که سابقه هفت قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد، زمانی که آرسنال آخرین بار در فصل 04-2003 با تیم "شکست‌ناپذیران" خود بدون شکست در 38 بازی، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کرد، هنوز نوجوان بود. از آن پیروزی 20 سال می‌گذرد.

همیلتون که مشتاقانه منتظر دیدن قهرمانی آرسنال است، در پاسخ به این سوال که آیا از نتایج اخیر راضی است، می‌گوید:

مطمئناً، من خیلی خوشحالم، تمام عمرم منتظر این لحظه بودم.

تنها مشکلی که برای همیلتون و هواداران آرسنال وجود دارد این است که سرنوشت قهرمانی لیگ دیگر در دستان خودشان نیست. منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی، فقط یک امتیاز عقب‌تر از آنها است و یک بازی بیشتر در پیش‌رو دارد. توپچی‌ها روز شنبه ظهر در دیداری خانگی به مصاف بورنموث خواهند رفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • برخی نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود/ سه امتیاز مهم است نه چند گل!
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟