Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های تنیس آزاد استرالیا و در مرحله یک‌چهارم نهایی مردان، استفانوس تسیتسیپاس و دنیل مدودوف مقابل حریفان خود پیروز شدند تا حریف هم در مرحله نیمه‌نهایی شوند.

نادال امروز مقابل استفانوس تسیتسیپاس قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. مرد شماره ۲ جهان ست اول و دوم را با امتیازهای ۶ بر ۳، ۶ بر ۲ با برد پشت سر گذاشت اما ست دوم و چهارم را ۷-۶، ۶-۴ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ست پنجم نادال با نتیجه ۷ بر ۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در دیگر دیدار امروز و در مسابقه‌ای حساس دنیل مدودوف و آندره ربلوف هر دو از روسیه به مصاف هم رفتند که مدودوف با نتیجه ۳ بر صفر و با امتیازهای ۷ بر ۵، ۶ بر ۳ و ۶ بر ۲ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس آزاد استرالیا گرنداسلم رافائل نادال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم گورپاد هندی را ۲ بار ناک دان کرد و در هر سه راند به پیروزی رسید تا ضمن صعود به نیمه نهایی برنزش را قطعی کند.

رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید بوکس آسیا، به میزبانی قزاقستان در حال برگزاری است و تاکنون ایرانی‌ها کسب ۲ مدال برنز را قطعی کرده‌اند.

این نخستین مدال بوکس آسیایی آذربایجان‌شرقی است که محشری آن را بر گردن خواهد آویخت.

بوکسور مراغه‌ای در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها، به مصاف "جواهر اوماتالیف‌" ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا خواهد رفت.

 

دیگر خبرها

  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت