Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@16:04:40 GMT

هشدار روسیه به اسرائیل در خصوص تداوم حمله به سوریه

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۱۹۵

هشدار روسیه به اسرائیل در خصوص تداوم حمله به سوریه

یک مقام ارشد روسیه به رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای تداوم حمله هوایی به سوریه هشدار داد.

به گزارش مشرق؛ منابع خبری چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از هشدار یک مقام ارشد روسیه به رژیم صهیونیستی در خصوص پیامدهای تداوم حملات هوایی به سوریه خبر دادند.

 منابع خبری به نقل از خبرگزاری «اینترفکس» نوشتند که «آلکساندر لاورنتیف» نماینده ویژه روسیه در امور سوریه، به رژیم اسرائیل هشدار داده که ادامه حملات هوایی به سوریه می‌تواند منجر به اقدامات تلافی جویانه دمشق و ایجاد دور جدیدی از تنش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدت‌هاست که به بهانه‌های واهی با نقض حریم هوایی سوریه به مناطقی از این کشور حمله می‌کنند.

خبرگزاری رسمی سوریه دوشنبه از پاسخ پدافند هوایی ارتش این کشور به حملات موشکی رژیم صهیونیستی در حومه دمشق خبر داد. خبرگزاری «سانا» اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه به حمله دشمن صهیونیست در حومه دمشق پاسخ داده است. خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از ارتش سوریه گزارش داد که جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز جولان اشغالی پرواز کردند و اهدافی را در اطراف دمشق بمباران کردند. 

ارتش سوریه در این زمینه اعلام کرد پدافند هوایی این کشور بیشتر موشک‌ها را رهگیری و سرنگون کرده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا ارتش سوریه رژیم اسرائیل الکساندر لاورنتیف رژیم اسراییل اسرائیل اسراییل سوریه رژیم صهیونیستی روسیه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد

 در پی آغاز تخلیه فلسطینی‌ها از شرق رفح در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی درباره حمله اشغالگران به این شهر هشدار داد.

آژانس آنروا امروز (دوشنبه) با صدور بیانیه‌ای گفت: «حمله اسرائیل به رفح، به معنای رنج و مرگ بیشتر غیرنظامیان است و پیامد‌های ویرانگری برای ۱.۴ میلیون نفر خواهد داشت».

به نوشته وبگاه شبکه «الجزیره»، در این بیانیه آمده است: «ما رفح را ترک نخواهیم کرد، تا زمانی که ممکن باشد حضور خود را حفظ می‌کنیم تا به ارائه کمک‌های حیاتی به مردم فلسطین ادامه بدهیم».

رسانه‌های صهیونیستی امروز گزارش دادند که ارتش این رژیم در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح، از فلسطینیان درخواست کرده تا مناطق شرقی این شهر را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان‌یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • هشدار آنروا درباره حمله اسرائیل: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • هشدار آنروا درباره عواقب هرگونه تجاوز صهیونیست‌ها به رفح
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • هشدار مصر به اسرائیل ؛ زرنگی ناشیانه صهیونیست‌ ها در طرح حمله به رفح