Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:34:14 GMT

برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۲۴۳

برنامه نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا

مرحله نیمه نهایی تنیس اپن استرالیا پنجشنبه آغاز می شود و روز جمعه چهره فینالیست ها مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در روز دهم تنیس اپن استرالیا مرحله نیمه نهایی با برگزاری سه دیدار آغاز می شود. در نخستین بازی نائومی اوساکا و سرنا ویلیامز برابر هم قرار می گیرند. رقابت بانوی شماره سه جهان و تنیسور آمریکایی از ساعت ۶:۳۰ صبح پنجشنبه شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حذف اشلی بارتی و سیمونا هالپ، اوساکا اکنون شانس اول قهرمانی به حساب می آید. از طرفی ویلیامز به دنبال فتح بیست و چهارمین گرند اسلم خود است. تنیسور آمریکایی همچنین می تواند با شکست اوساکا رکورد راجر فدرر را در کسب پیروزی بشکند و سیصد و شصت و سومین بردش را در گرند اسلم جشن بگیرد. 

پس از این دیدار کارولینا موچووا به مصاف جنیفر برادی می رود. تنیسور اهل چک که در یک چهارم نهایی با شکست بارتی (بانوی شماره یک جهان) یک پیروزی تاریخی به دست آورد نمی خواهد فرصت حضور در فینال گرند اسلم را از دست بدهد. 

ظهر پنجشنبه یکی از بازی های نیمه نهایی بخش مردان برگزار می شود و نواک جوکوویچ برابر اسلان کاراتسف قرار می گیرد. مرد شماره یک جهان که در این رقابت ها یک روند ثابت نداشته با شگفتی ساز نخستین گرند اسلم سال بازی می کند. کاراتسف یکی از نمایندگان روسیه در نیمه نهایی با صعود به نیمه نهایی تاریخ سازی کرد. او نخستین تنیسوری لقب گرفت که در اولین تجربه اش در گرند اسلم در جمع چهار تنیسور برتر قرار می گیرد. به نظر می رسد تنیسور روس می خواهد به تاریخ سازی اش ادامه دهد. 

آخرین بازی نیمه نهایی ظهر جمعه بین دنیل مدودف و استفانوس سیتسیپاس برگزار می شود. تنیسور روس که با پیروزی برابر آندری روبلف توانست برای نخستین بار مرد شماره سه جهان شود کار آسانی مقابل حریف یونانی اش نخواهد داشت چون سیتسیپاس در یک چهارم نهایی در یک بازگشت رویایی شکست ۲ بر صفر مقابل رافائل نادال را به پیروزی ۳ بر ۲ تبدیل کرد و در جمع چهار تنیسور برتر قرار گرفت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تنیس اپن استرالیا نائومی اوساکا سرنا ویلیامز نواک جوکوویچ دنیل مدودف استفانوس سیتسیپاس نیمه نهایی گرند اسلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان