Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:17:25 GMT

مجمع تشخیص مصلحت نظام تشکیل جلسه داد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۸۸۰۸

به گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه به ریاست آیت الله صادق آملی لاریجانی و با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

به نقل از  اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست امروز مجمع که نمایندگان دولت از وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشتند، پس از ارائه پیشنهاد کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع و بحث و بررسی اعضاء یک‌بند دیگر از سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بند سوم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی که امروز به تصویب اعضای مجمع رسید بدین شرح است: "پایبندی به حقوق و رعایت تعهدات بین نسلی و عدم تحمیل طرح‌های فاقد تضمین مالی بین نسلی، تامین منابع پایدار، رعایت محاسبات بیمه‌ای و تعادل بین‌منابع و مصارف و حفظ و ارتقاء ارزش ذخایر سازمان‌ها و صندوق‌های بیمه گر اجتماعی با ایجاد سازکار لازم به عنوان اموال مشاعی مردم با تاکید بر امانت داری، امنیت، سودآوری و شفافیت "

بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست، ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت نیز گزارشی از روند مبارزه با بیماری کرونا و تدابیر اتخاذ شده برای تامین و اجرای واکسیناسیون کوید ۱۹ در کشور ارائه کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله آملی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس

به گزارش جماران؛ شبکه خبری العربیه گزارش داد سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت «جو بایدن» در قبال غزه از سمت خود استعفا داده است. 

«هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا