Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@18:20:11 GMT

پایان داستان ترامپ و رودی جولیانی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۳۱۵

پایان داستان ترامپ و رودی جولیانی

سخنگوی دونالد ترامپ از برکناری رودی جولیانی وکیل مدافع وی خبر داده و گفت که وی دیگر هیچ سمتی در پرونده‌های حقوقی ترامپ ندارد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رویترز، «جیسون میلر» سخنگوی ترامپ از تصمیم وی در کنار گذاشتن وکیل خود، «رودی جولیانی» خبر داد.

بر اساس این گزارش، میلر با اعلام این خبر گفت: «شهردار [سابق نیویورک]، جولیانی در حال حاضر در هیچکدام از مسائل حقوقی رئیس جمهور ترامپ نمایندگی ندارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که میلر در صفحه شخصی توئیتر خود از جولیانی به عنوان دوست نزدیک ترامپ یاد کرده ولی با این حال مجدداً تاکید کرد که وی هیچ سمتی در پرونده‌های حقوقی رئیس جمهور پیشین آمریکا ندارد.

گفته می‌شود احتمالاً این اظهار نظر ترامپ در خصوص میلر، با طرح شکایت «بنی تامپسون» علیه وی که روز گذشته کلید خورد مرتبط است.

اندکی پس از طرح این شکایت، سخنگوی کاخ سفید نیز از این اعلام تامپسون حمایت کرده و گفت رئیس جمهور بایدن از رسیدگی به پرونده اغتشاشات واشنگتن در جریان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت کرده و تمامی حقایق پشت پرده وقایع شورش‌های شکل گرفته باید روشن شود.

کد خبر 475812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رودی جولیانی دونالد ترامپ انتخابات آمریکا ترامپ وکیل ترامپ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • «مصلای تهران» یا «شهرآفتاب» داستان یک تلخی بی‌پایان
  • ببینید | حواشی جالب سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • پوتین به چین سفر می‌کند