Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، امیرحسین صدیقی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان کرمان افزود: کرونا ظرفیت هایی همچون آموزش مجازی به‌وجود آورده و همچنین کار را برای ما تسهیل کرده و در این زمینه آموزش مجازی در شرایط شیوع ویروس کرونا با توجه به وسعت گسترده استان کرمان و پراکندگی شهرها و روستاها به‌ورزش ما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ۴۱ تیم لیگ برتری استان کرمان اظهار داشت: باوجود ظرفیت‌ها و حضور مردان بزرگی از این استان در مقامات کشور به یک تیم ووشو در بخش زنان و مردان نیاز استان است زیرا باید شاهد افتخارآفرینی بیشتری از این استان در میادین ملی و بین المللی باشیم.

رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی گفت: اکنون ۲۵۰ مربی در دوره ارتقا و همسان سازی سطح دانش فنی مربیان کشور شرکت دارند و نمایندگانی از استان کرمان نیر در این بخش هستند.

وی بیان داشت: فدراسیون ووشو ۴۰۰ دوره آموزشی با شرکت چهار هزار نفر تاکنون در این دوره کاری برگزار کرده که فدراسیون جهانی در این زمینه از ما قدردانی کرد.

صدیقی تصریح کرد: ۱۶ هیات فعال ووشو در شهرستان‌های استان کرمان فعال هستند لذا انتظار می‌رود که این ورزش در شهرستان ها نیز تقویت شود و هیات هایی که در برخی شهرستان‌ها هنوز شکل نگرفته‌اند، نیز باید فعال شوند.

وی با اشاره به چهار خانه ووشو در کرمان گفت: این رشته در استان تهران حتی یک محل تمرین ندارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی افزود: بخش بانوان ووشو در ایران همزمان با آقایان درحال پیشرفت است که این امر به‌عنوان اتفاقی مطلوب در رشد و توسعه این ورزش ارزیابی می‌شود.

رییس فدراسیون ووشو کشور با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های استان در رشد ورزش ووشو گفت: طرح های ویژه در حوزه ورزش همگانی نیز باید اجرایی شود.

کرمان ظرفیت میزبانی از رقابت‌های ملی ووشو را دارد

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز در این نشست گفت: این استان می‌تواند پس از کرونا میزبانی مسابقات ملی و اردوهای آموزشی را داشته باشد.

علی مرادی افزود: استان کرمان با ۲۳ شهرستان ظرفیت بالا و مطلوبی همچون بنگاه های اقتصادی را در اختیار دارد، ۴۱ تیم لیگ برتری در کشور در بخش بانوان و آقایان داریم که ظرفیت خوب استان را نشان می دهد و جای قدردانی از شرکت های صنعتی موجود در این استان دارد.

وی ادامه داد: ووشو با سابقه دیرینه در استان کرمان دارد لذا با تعامل با شرکت های صنعتی و معادن و اداره کل می‌توان زمینه رشد این رشته را فراهم کرد و در این زمینه باید آن را مثل دیگر رشته‌ها تحت نظر شرکت های صنعتی ببریم.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: این اداره‌کل تعامل و ارتباطات خوبی با ورزش ووشو طی چهار سال گذشته داشته و همکاری این ۲ حوزه با کمترین حاشیه بوده است.

همچنین در این نشست معین حاجی زاده با ۹ رای از ۱۶ رای ماخوذه به عنوان رییس هیات ووشو استان کرمان انتخاب شد.

برچسب‌ها فدراسیون ووشو ویروس کرونا ورزش همگانی کرمان ووشو استان تهران علی مرادی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ووشو ویروس کرونا ورزش همگانی فدراسیون ووشو ویروس کرونا ورزش همگانی کرمان ووشو استان تهران علی مرادی ایران اخبار کنکور فدراسیون ووشو استان کرمان ظرفیت ها اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟