Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@16:30:57 GMT

دبیرخانه دائمی جشنواره ابوذر در استان مرکزی فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۴۹۳

دبیرخانه دائمی جشنواره ابوذر در استان مرکزی فعال شد

گروه استان‌ها ـ رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره ابوذر در استان مرکزی فعال شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، احسان ربیعی عصر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی با اشاره به رسالت سازمان بسیج رسانه اظهار داشت: بسیج رسانه براساس تکلیف خود زمینه رشد هر چه بیشتر رشد تخصصی رسانه‌ها را برای حضور انقلابی فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در استان مرکزی آثار تولیدی در فواصل زمانی مشخص شده و محورهای مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال و داوری می‌شود و سپس آثار برگزیده به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال می‌شود.

رئیس سازمان بسیج استان مرکزی با اشاره به برگزاری ششمین دوره جشنواره ابوذر در سطح کشور ادامه داد: از امسال به بعد جشنواره ابوذر هر ساله در استان برگزار و دبیرخانه دائمی تشکیل می‌شود و اصحاب رسانه می‌توانند برای شرکت در جشنواره سال بعد برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت ارسال آثار انجام دهند.

رئیس بسیج رسانه کشور: آذری‌جهرمی صلاحیت اظهار نظر در زمینه سیاست خارجی را نداردرئیس بسیج رسانه: دستاوردهای انقلاب در طرح شهید ارغوانی به خبرنگاران معرفی می‌شودتجلیل از خبرنگار تسنیم ‌در عهدواره شهید سلیمانی بسیج رسانه استان زنجان

ربیعی با بیان تلاش هیئت داوران جشنواره گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری در طول 40 سال انقلاب اسلامی سیاست‌های رسانه ای دشمن به گونه ای است که با استفاده از هزاران رسانه تصویری، صوتی عیوب کوچک را بزرگ و حقیقت را وارونه نشان می‌دهند.

وی اضافه کرد: به یاری خدا این جشنواره هر سال در سطح استان برگزار خواهد شد و ان‌شاء‌الله دبیرخانه استان به صورت دائمی در طول سال پذیرای آثار برگزیده هر رسانه و هر فعال رسانه ای خواهد بود به همین جهت علاقمندان می‌توانند برای جشنواره سال بعد، از همین ساعت خاتمه این مراسم آثاری که از آذرماه امسال تولید کرده اید و تا پایان آذر سال 1400 تولید خواهید کرد، به دبیرخانه ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان مرکزی عنوان کرد: موضوعات جشنواره موضوعاتی ثابت است که هر ساله بحث اقتصاد مقاومتی، استکبارستیزی، خدمت‌رسانی، آسیب‌های اجتماعی، بصیرت و دشمن شناسی، امیدآفرینی، ایثار و شهادت، امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه‌گری در عرصه‌های گوناگون، پیگیری مسائل صنفی اصحاب رسانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی و حوزه‌های مختلف فکری فرهنگی اجتماعی و سیاسی اقتصادی علمی فناوری مدیریتی و غیره را در بر می‌گیرد و بخشی هم شامل موضوعات روز است که آن را در آینده با جزئیات اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره ابوذر استان مرکزی سازمان بسیج بسیج رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی گفت: اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین‌المللی برای محاکمه سرانرژیم صهیونیستی حائز اهمیت است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان در ادامه رایزنی‌های فشرده خود در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، با «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار از تلاش‌ها و فعالیت‌های ارزشمند دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در تنظیم و برگزاری اجلاس بانجول قدردانی کرد.

امیرعبداللهیان با طرح پیشنهاداتی به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خاطرنشان کرد: اقدام دبیرخانه سازمان برای مستندسازی جنایات رژیم اسرائیل و ایجاد سازوکاری برای این موضوع، همچنین ایجاد واحدی در دبیرخانه برای رصد جنایات رژیم اسرائیل و انجام تحقیق و تفحص بین‌المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی بسیار حائز اهمیت است و تحقق این امر می‌تواند به ابتکار آفریقای جنوبی کمک کند.

حسین ابراهیم طه نیز بر اهتمام ویژه سازمان همکاری اسلامی در پیگیری تجاوزات رژیم اسرائیل تاکید کرد.

وی همچنین ضمن استقبال از پیشنهادات امیرعبداللهیان، آمادگی کامل دبیرخانه سازمان تحت مسئولیت خود برای همکاری با ایران را اعلام کرد.

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی با ارائه ارزیابی خود از آخرین اوضاع بغرنج فلسطین در سایه تشدید تجاوزات و جنایات رژیم اسرائیل، بر ضرورت هماهنگی و همکاری بین کشورهای اسلامی برای مقابله با این رژیم و حمایت از مردم ‎فلسطین تاکید کرد.

کد خبر 750587

دیگر خبرها

  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • انتشار فراخوان ششمین جشنواره نقالان علوی
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • دائمی شدن دبیرخانه جایزه ملی جوانی جمعیت
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند