Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:38:19 GMT

پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در اهر

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۴۹۹۱۴

پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف کرونایی در اهر

ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اهر از پلمب ۳۵ واحد صنفی متخلف که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بودند، خبر داد.

رسول خدابخش در جمع مسئولان شهرستان اهر بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط اصناف و مغازه داران تاکید کرد و افزود: در صورت هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و بازاریان با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت زرد کرونایی شهرستان اهر به شدت شکننده است، بر رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده مکرر و صحیح از ماسک و عدم حضور در مکان‌های پرتردد، مراسمات عروسی و عزاداری و... تاکید کرد.

وی افزود: از ابتدای شروع بیماری کرونا در اهر، تاکنون حدود ۵۵۹٠ نفر از همشهریان به این بیماری مبتلا شدند که متاسفانه از این تعداد بیش از ۲۰۰ نفر فوت کرده‌اند.

فرماندار اهر ادامه داد: این آمارها نشان می‌دهد که باید مراقب سلامتی خود و اطرافیان باشیم و از عادی انگاری در خصوص وضعیت کرونایی این شهرستان جدا خودداری کنیم

به گزارش ایسنا، وی گفت: در راستای پیشگیری از خطر ابتلا و گسترش بیماری کرونا در بین همشهریان، تمام آرامستان‌ها روز پنجشنبه مصادف با لیلة الرغائب تعطیل خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر نیز در این جلسه با اشاره به وضعیت خطرناک و افزایش مبتلایان به بیماری کرونا در این شهرستان بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در مراسمات مختلف از جمله آرامستان‌ها، عروسی‌ها و... تاکید کرد.

محمد میرزاپور با هشدار به افزایش خطر ابتلا به کرونا، به ویژه کرونای جهش یافته انگلیسی در بین مردم، گفت: متاسفانه میزان استفاده از ماسک نسبت به ماه‌های قبل کاهش قابل توجهی داشته و برخی بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار، اماکن عمومی، استخر، رستوران و… حضور دارند.

وی گفت: اصلی‌ترین نگرانی ما برای روزهای آتی حضور مردم در مراسمات لیلة الرغائب، شلوغی بازار و پاساژها در نزدیکی ایام نوروز و... است که انتظار داریم همشهریان برای سلامتی خود و دیگران، خطر کرونا را جدی بگیرند و از تجمعات در مراکز پر ازدحام خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آذربايجان شرقي واحد صنفی شهرستان اهر پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۴۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟

رئیس اتاق اصناف کاشان گفت: عدم درج قیمت و صدور فاکتور بیشترین تخلفات صنوف کاشان است. - اخبار استانها -

مهدی باقی مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه عمده پرونده‌های تشکیل شده در اتاق اصناف کاشان عدم درج قیمت و عدم دور فاکتور است، اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی الزاما باید قیمت محصولات خود را درج کنند.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی پس از فروش محص لات خود ملزم به صدور فاکتور هستند، افزود: مواردی که منجر به تشکیل پرونده می‌شود، کم فروشی یا گران‌فروشی، احتکار و تقلب در معامله است و تمامی واحدهای صنفی باید این موارد را مد نظر قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کاشان ضمن اشاره به در نظر گرفتن جریمه‌های سنگین برای واحدهای صنفی متخلف ابراز داشت: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و یا اتاق اصناف به صورت مستمر با گشت‌های تخصصی و مشترک بر واحدهای صنفی نظارت کرده و متخلفان تا 10 برابر مبلغ تخلف جریمه می‌شوند.

وی ضمن اشاره به انجام معاملات شهروندان کاشانی در بستر فضای مجازی و برنامه‌های کاربردی تلفن همراه گفت: حتما توجه داشته باشند هر معامله الزاما باید خریدار و فروشنده در یک واحد صنفی دارای مجوز این معامله را انجام دهند.

باقی مجرد تصریح کرد: شهروندان هر کالایی که در فضای مجازی می‌بینند برای اطمینان از خرید خود باید به واحد صنفی دارای مجوز مراجعه کنند چراکه شکایات متعددی به اتاق اصناف شهرستان کاشان ارجاع شده است و اگر معامله در واحد صنفی دارای مجوز انجام نشود قابل پیگیری نیست.

صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌

وی با بیان اینکه خریداران در قبال خرید کالا حتما فاکتور دریافت کنند، تاکید کرد: شرایط کالا از جمله مدت و شرایط گارانتی و تمامی موارد در فاکتور قید شود تا اگر در آینده نیاز بود به استناد فاکتور اطلاعات مورد نیاز در دسترس باشد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • بیش‌ترین تخلفات صنوف کاشان چیست؟
  • مهر وموم واحد‌های صنفی در خیابان قلمستان
  • ضرورت هم‌افزایی تمام ارگان‌ها برای رفع مشکلات کشتارگاه اراک
  • عملیات ساخت ۴ واحد آموزشی در شهرستان صومعه سرا
  • ۲۹ واحد صنفی آلاینده و مزاحم در ساوه پلمب شد
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد