Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@18:02:06 GMT

کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیازمند حضور بسیجیان است

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۰۳۱۷

کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیازمند حضور بسیجیان است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور عصر چهارشنبه در نشست مجمع بسیج شهرستان تنگستان اظهار داشت: وظیفه همه ما انتقال واقعیت‌ها و نقش آفرینی‌های بسیجیان در هشت سال دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان است.

وی با اشاره به اینکه مأموریت‌های بسیج متنوع است بیان کرد: باید بسیج را هم حمایت و هم تقویت کرد، زیرا بسیج یکی از سازمان‌های پویا، منعطف و استراتژیکی است که بر اساس شرایط روز کشور هر اتفاقی رخ دهد مأموریت خود را تغییر و در خدمت کشور ومردم انجام وظیفه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: بسیج در بحث مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی کشور و جامعه تکیه گاه بسیار خوبی است.

وی با اشاره به اینکه بارزترین شاخص بسیج کمک به مردم است، ادامه داد: بسیج در چند ساله اخیر در بحث محرومیت زدایی با حداقل امکانات و با کمترین هزینه مشکلات اساسی مردم را حل کرده است.

رفیعی پور با بیان اینکه در بحث کرونا و طرح سردار شهید سلیمانی بسیار خوب عمل شد افزود: اگر می‌خواهیم در بحث کرونا موفقیت‌هایی را داشته باشیم باید طرح شهید سلیمانی را تقویت و کمک کنیم که آسیب‌هایی که کرونا به جامعه وارد می‌کند با طرح شهید سلیمانی و همکاری بسیج این بحران را پشت سر بگذاریم.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه در تأمین و توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری بسیج وحدت کلمه‌ای انجام شد یاد آور شد: هر جا مقام معظم رهبری اشاره‌ای کردند بسیج به خوبی و بدون کم و کاست ورود کرده و ماموریتش به بهترین نحو ممکن به انجام رسانده است.

وی با تاکید به اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه بحث آسیب‌های اجتماعی است تصریح نمود: امروز به حضور بسیجیان به همراه کار گروه‌های اجتماعی و فرهنگی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه نیاز است.

کد خبر 5149989

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دفاع مقدس بسیج تنگستان ویروس کرونا شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شهرکرد شیراز شهرستان کرج مشهد اردبیل همدان مجلس شورای اسلامی گرگان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی بهداد در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه قرچک گفت: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی برای تنظیم روابط کار است، گفت: بررسی مسائل و مشکلات جامعه کارگری، بهبود روابط کارگر و کار فرمایی با بهره‌گیری از سازوکارهای سه جانبه‌گرایی در راستای هدف حفظ و صیانت از نیروی کار در اولویت است.

مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: کارگران موتور پیشران اقتصاد کشور هستند، قشری از جامعه که تأثیر بسزایی در رونق هرچه بیشتر و حرکت چرخه اقتصاد کشور خواهند داشت جامعه عزیز کارگری هستند.

وی افزود: در این دولت بیش از هر دولت دیگری در حوزه افزایش اشتغال تلاش شد و به نتیجه رسید و نرخ بیکاری به صورت چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته و دولت‌های قبل کاهش داشته است.

بهدادی بیان کرد: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان در بهبود عملکرد شرکت‌های تابعه برای رونق و توسعه هرچه بیشتر و بهتر بوده که به نوع خود یک اقدامی جدید و مثبت برای اقتصاد کشور است.

کد خبر 6089162

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی