Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@03:06:16 GMT

قول صالحی امیری به کیانوش رستمی و حمیده عباسعلی

تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۵۰۳۹۷

رییس کمیته ملی المپیک طی روزهای گذشته در تماس تلفنی با قهرمانان ورزش ایران پیگیر تمرین و آماده سازی آنها شد و قول داد حمایت های کمیته ملی المپیک از آنها ادامه دار باشد

صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک یکی از چهره های مورد علاقه ورزشکاران است. شاید دلیل این علاقه جدا از جایگاه صالحی امیری به نحوه تعامل او با قهرمانان ملی برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش طرفداری، رییس کمیته ملی المپیک که هر هفته با ورزشکاران المپیکی ایران در تماس است، طی روزهای گذشته در تماس تلفنی با قهرمانان ورزش ایران، پای صحبت آنها نشست. کیانوش رستمی، حمیده عباسعلی و ... قهرمانانی بودند که صالحی امیری این هفته در تماس با آنها پیگیر وضعیت شان شد.

 تعویق بازی های المپیک توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، باعث شده تمرینات آماده سازی ورزشکاران ایرانی راه یافته به المپیک و ورزشکارانی که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند طولانی شود. البته کمیته ملی المپیک برای آن که این تمرینات طولانی از نظر روحی این ورزشکاران را فرسوده نکند، تدبیر جالبی اندیشیده و رییس کمیته ملی المپیک علاوه بر آن که برای تک تک این ورزشکاران حقوق و مبلغ جداگانه ای به عنوان بورسیه آماده سازی المپیک در نظر گرفته است، به صورت مداوم با آنها تماس می گیرد تا اگر مشکلی داشتند برطرف شود و همچنین بدانند کمیته ملی المپیک پیگیر فعالیت های ورزشی و غیر ورزشی آنهاست.

تماس تلفنی صالحی امیری با رستمی و عباسعلی

 به گفته یکی از قهرمانان ورزشی، صالحی امیری این هفته با حمیده عباسعلی، شانس مدال کاراته ایران در المپیک توکیو که بعد از موفقیت در رقابتهای بین المللی آسیب دید و پای خود را به تیغ جراحان سپرد، تماس گرفت و به او اطمینان داد اگر نیاز به مداوای مجدد باشد او را دوباره با هزینه کمیته ملی المپیک به آلمان اعزام می کند. رییس کمیته ملی المپیک همچنین با کیانوش رستمی، قهرمان المپیکی وزنه برداری ایران تماس گرفت و بعد از پیگیری کارهای او و اطمینان از این موضوع که کیانوش در زادگاهش و در سالن ورزشی اختصاصی خودش تمرین می کند، به او تاکید کرد اطمینان دارد اگر رستمی خودش باشد و بدون توجه به حواشی، روی تمرین تمرکز کند، بهترین نتیجه تاریخ وزنه برداری را می گیرد. صالحی امیری به کیانوش رستمی قول داد با تمام توان از او به عنوان یک سرمایه ملی ورزش ایران حمایت خواهد کرد.

برقرای توازن میان توجه و توقع از ورزشکار

گفته می شود صالحی امیری هر هفته با ورزشکارانی که برای حضور در المپیک آماده می شوند در تماس است و اعتقاد دارد اگر ما می خواهیم این ورزشکاران در المپیک مدال بیاورند نباید فقط چند روز مانده به رقابتها یادمان بیفتد که آنها ورزشکار هستند. باید همیشه به فکر آنها باشیم و حمایت شان کنیم. صالحی امیری اعتقاد دارد باید بین توجه به ورزشکار و توقع از او توازن برقرار شود. نمی توان به یک ورزشکار بی توجه بود اما توقع مدال آوری داشت.

شاید همین نگرش باعث شده ورزشکاران رده ملی رابطه خوبی با صالحی امیری داشته باشند و کمیته ملی المپیک را خانه خودشان بدانند. ورزشکاران المپیکی به طور مستقیم زیر نظر فدراسیون های ورزشی خودشان و به صورت غیرمستقیم زیرنظر وزارت ورزش و جوانان هستند اما نحوه رفتار صالحی امیری با آنها باعث شده اغلب این قهرمانان کمیته ملی المپیک را خانه خودشان بدانند.

کمیته ملی المپیک از عامل دعوا تا حل اختلاف ها

کمیته ملی المپیک که در دوره ریاست کیومرث هاشمی یک نهاد خنثی و بی تاثیر در ورزش ایران بود و از دوره ریاست علی آبادی در این کمیته تا قبل از انتخاب صالحی امیری همیشه در تضاد با وزارت ورزش قرار داشت، به حدی که بخش عمده ای از انرژی ورزش ایران صرف حل دعوای این کمیته و سازمان تربیت بدنی سابق و وزارت ورزش و جوانان می شد، با روی کار آمدن صالحی امیری، جایگاه واقعی خود را در ورزش ایران پیدا کرد و حالا محل امنی برای حل مشکلات ورزش ایران است. در آخرین نمونه از حل این اختلاف ها، صالحی امیری به سوتفاهم ایجاد شده میان مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال و ارسلان کاظمی یکی از 5 ستاره اصلی بسکتبال ایران پایان داد. رییس کمیته ملی المپیک که پیش از این اختلاف حدادی و شاهین طبع را حل کرده بود، این بار پیشقدم شد تا ارسلان کاظمی هم به تیم ملی بسکتبال برگردد. 

اخبار داغ 

سردار آزمون: تنها کاری که سپاهان با من کرد نابود کردن من بود واکنش تند صالح مصطفوی به صحبت های فکری! سهیل سنگرزاده کیست؟! / کلاهبرداری جون دل از زن ایرانی در استرالیا! + جزییات ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدیربرنامه گرت بیل: گرت در پایان دوران فوتبال خود قرار دارد تاجت را به من بده پادشاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس کمیته ملی المپیک صالحی امیری کیانوش رستمی ورزش ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۵۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • لازمه ورود به عرصه ورزش، ورزیدگی اخلاقی است